Hvordan monteres de?
Den midterste af de tre brede remme spænder jeg relativt hårdt sammen under bagsædet (man skal lige være opmærksom på at den bliver ekstra stram, når man klikker bagsædet på plads), den fungerer derved som en slags sikkerhedsstrop. De to andre spænder jeg hårdt hen over bagsædet, gerne så hårdt at taskerne faktisk danner et meget svagt omvendt V (set bagfra). De to forreste justérbare stropper sætter jeg ned omkring de bageste fodhvilerkonsoller, og spænder dem stramt op. De bageste justérbare stropper spænder jeg sådan lidt rundt omkring passagerhåndtaget, men det er nu mest for at de ikke skal hænge og flagre i vinden. Jeg har forsøgt at stramme dem hårdt op, men har efterhånden fundet ud af, at det ikke gør nogen som helst forskel. Gummistropperne har jeg vist aldrig brugt, men har dem dog med i taskernes sidelommer, blot for en sikkerheds skyld.
Hvis jeg har TailPack'en med sammen med mine sidetasker, spænder jeg den fast til bagsædet med velcrobåndet, inden dette klikkes på plads. Derudover er der under bunden af TailPack'en to gummistropper, som sidder i et kryds. Dem fastgør jeg til de D-ringe, der sidder på oversiden af sidetaskerne i begge ender. Og det er sådan set det.
Tanktasken bliver bare kastet på med magneterne. Der er godt nok en eller anden strop med kliklåse, der er beregnet til at sætte rundt om kronrøret, men første gang jeg forsøgte det, og drejede styret ud i fuldt udslag, klemte jeg den ene af kliklåsene, så den knækkede.
Har aldrig haft den strop fremme i dagslys siden...