Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvornår har du planer om at vende tilbage til det mørke igen? for bor lige på din vej (i slagelse) så det ku da godt tænkes at jeg/vi måske ville ha et lift
Fætter K snakkede også om, at kunne være intersseret i noget hjemkørsel... Han kommer dog allerede til Sjælland om fredagen og skal derfor ikke med herover
Citat fra: scar efter Januar 25, 2007, 07:06:17 amhvornår har du planer om at vende tilbage til det mørke igen? for bor lige på din vej (i slagelse) så det ku da godt tænkes at jeg/vi måske ville ha et liftTjah.. Når hovedet er til det søndag...
Kom nu.. Kan det virkelig passe, der ikke er nogen, er skal med fra det Jyske? Suk.. Det bliver en dyr tur
Jeg kunne også godt bruge et lift på lørdag. Meget gerne fra Virum-egnen, hvis det er muligt.
Jeg har også skrevet til Kalbek & Co at de kan køre med hvis deres afbud skyldes manglende kørelejlighed. Så kan det jo også være at jeg kan score andet end en bil i denne weekend
Citat fra: NielSV650 efter Januar 31, 2007, 05:51:46 pmJeg har også skrevet til Kalbek & Co at de kan køre med hvis deres afbud skyldes manglende kørelejlighed. Så kan det jo også være at jeg kan score andet end en bil i denne weekend Blabla har meldt afbud grundet sygdom lille Niller... Men Freddy er vist stadig til at score til et lift fra Virum