Lige ankommet, nærmest kravlende ind af døren, total gul i øjene... efter jeg faktisk allerede fra Nørrebrogade af skulle tisse. Holdte mig hele aften fordi jeg ikke GAD at tage alt det tøj af.... MEN MEN har lært noget.. for turen hjem og alle bumpende var ikke en behagelighed... Så er der pludselig langt til næstved...
Der var mange MC må man sige, og jeg synes ikke engang at det var hyggeligt at kører i cortege... Alt for mange motorcykler-..... Min venstre hånd gør nas... Det er nu de skal stikke i en blodårer hvis de lyster de sygeplejsker.. For de er godt nok tydelige på hånden... Derudover er det belastende at min cykel skaber sig som den gør.. Den kommer med nogle knald... måske er ventilerne for stramme, eller der er et tændingsproblem.... Det er ihvertfald drøn irriterende, og jeg gider ikke kører mere på den nu før den er lavet... AF EN MEKANIKER... - Alex???
Nå, men det var smadder hyggeligt og se jer som jeg nu nåede at se... Og Rubin - skide ærgeligt med din hjelm... Håber sgu den stadig er ok... Man ved det bare ikke... det er en chance man tager....