Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er blevet syg!!!! Vores datter startede i går aftes kl. 23 kl. 24 kl. 1 kl. 3 kl. 4 kl. 6 osv osv osv indtil kl. 18 i aften Nu ser det ud til at hun holder lidt havregrød i sig, men vi krydser stadigt fingre... Det skærer sgu en far´s hjerte at sidde med sin lille datter som når er overstået siger Aaaavvv (støn) og bliver ulykkelig... Nå men jeg lader til at være på samme vej, med feber og kvalme... Vi må mødes til den omtalte tur når jeg bliver frisk igen... Ha´ en god tur til Bakkeåbningen allesammen (Godt gjort første gang jeg ikke er med til en åbning/lukning! )
Er der afgang i buddinge kl 16.30?Hvilken vej kører i, sådan ca? Jeg har nemlig nok først fri fra arbejde omkring kl 17-17.30 - så jeg kan desværre ikke nå til buddinge Jeg arbejder på strandvejen/østerbrogade...
Jeg pisker afsted for at nå buddinge kl 16.30 men den bliver stram !!!
nope - det er forsvundet her fra jobs - det lå i garderoben, men der er blevet ryddet op...... Men du må stadig gerne gi' en kop kaffe Ellers så gi'r jeg en