Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Bill efter Februar 23, 2007, 02:56:05 pmJeg må trække mig. Arbejdet kalder Hva var det hun hed ...
Jeg må trække mig. Arbejdet kalder
men hvor mødes vi
Hvad tid åbner bakken? Hvornår plejer man at mødes i buddinge / hvornår plejer man at køre fra nørrebrogade?Hvis det ikke er for tidligt på dagen, og de er holdt op med at kaste med brosten samt at vejret er nogenlunde - så er jeg helt sikkert også frisk!
Mit forslag er afgang fra Hydro Texaco på Milnersvej i Hillerød kl.15:00Hvor turen går til Buddinge og klokken 16:00 kan vi så køre i samlet trop til Nørrebrogade.
Jeg møder i sagens natur nok først op ved Bakken og nyder stemningen og det gode selskab dér
Citat fra: helle merete efter Marts 13, 2007, 04:48:46 pmJeg møder i sagens natur nok først op ved Bakken og nyder stemningen og det gode selskab dérMon ikke bare at jeg skulle følge trop der?
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 14, 2007, 08:30:37 amCitat fra: helle merete efter Marts 13, 2007, 04:48:46 pmJeg møder i sagens natur nok først op ved Bakken og nyder stemningen og det gode selskab dérMon ikke bare at jeg skulle følge trop der? host! tøffel.. host!..