Forfatter Emne: Hvilken tanktaske  (Læst 9244 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Hvilken tanktaske
« Dato: Januar 21, 2007, 03:54:59 pm »
Søger forslag til tanktaske. Den skal kunne sidde godt og sikkert fast med magneter alene. Der skal være plads til A4 mappe og gerne til ekstravisir. Det behøver ikke være noget superdyrt og kendt mærke men det skal se godt ud. Er spændt på at høre jeres forslag.
(PS desværre kan jeg ikke komme med til julefrokosten, men jeg håber i får en sjov aften og jeg glæder mig til at møde jer på et andet godt tidspunkt.)
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2007, 04:28:32 pm »
Jeg har en Endurance Cargo, kun brugt den få gange, den kan du få for 200 Kr. den er købt hos Enghave motor, se evt foto der. :)

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2007, 04:29:51 pm »
jeg bruger oxford tank taske sidder godt og kan også klare lidt vand men der følger regn overslag med og de findes i flere størrelser.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #3 Dato: Januar 21, 2007, 04:53:30 pm »
Vi har haft en lignende tråd oppe engang om billige tanktasker... Dengang var der tilbud i Aldi, hvor vi vist var et par stykker der købte. Jeg har i hvert fald været vildt glad for mine, der både kan indeholde ekstra mørkt visir, ekstra bluse, make up, kamera, diverse nøgler, mobil og hvad man nu ellers kunne få brug for.

Nå men det jeg ville frem til er, at mange af supermarkedskæderne jævnligt har tilbud på okay MC stuff... Men det hjælper naturligvis intet, hvis du gerne vil have taskerne nu  :rolleyes: :rolleyes: Ellers er der måske hos www.louis.de ???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2007, 05:09:27 pm »
Hej Kenny fandt den her oversigt. http://www.c-reinhardt.dk/Tilbehor/fthomas.pdf, hvilken af modellerne er det? Er den regntæt?

SVea, skal bruge det d. 1 marts (godt at februar er årets korteste måned  :D) Det ser ikke ud som om det er lige nu at supermarkederne sælger mc udstyr som prisbaskere. Det nærmeste Aldi kommer på mc udstyr lige nu, er vist et bilmåttesæt til 89.95 ... men tak for det gode forslag.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #5 Dato: Januar 21, 2007, 05:16:53 pm »
Det er den der hedder nr 6, den er dryp tæt, men ikke 100 % vandtæt hvis du lader den sidde på, mens det regner, den er på 18 L og kan snildt indeholde det du søger  :D

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #6 Dato: Januar 21, 2007, 05:23:05 pm »
Sludder 16 L, så forkert, men har det cover der følger med, så bliver den vandtæt. Udover den klare kort lomme, er der en lomme i hver side, samt en foran. Derudover er der en indvendig lomme og holder til 3 kugle penne....... eller blyanter. hvis du er revisor  :lmao:

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #7 Dato: Januar 21, 2007, 05:30:26 pm »
Ok er ikke uinteresseret og tænker over det.
Hvor i landet bor du ? er selv fra Kbh.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2007, 07:14:02 pm »
Jeg har en Endurance Cargo, kun brugt den få gange, den kan du få for 200 Kr. den er købt hos Enghave motor, se evt foto der. :)
Må man være så fræk at spørge hvorfor du sælger den?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #9 Dato: Januar 21, 2007, 07:17:55 pm »
Bor i Kalundborg, men er i Kbh et par gange om ugen

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #10 Dato: Januar 21, 2007, 09:13:51 pm »
Citér
Dengang var der tilbud i Aldi, hvor vi vist var et par stykker der købte.

Silver>Sådan en har jeg liggende - helt ubrugt - det kan blive din for 250 kr
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #11 Dato: Januar 23, 2007, 04:35:49 pm »
Jeps da, jeg har købt, den der lavet til SV orginal Suzuku dims  :D

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #12 Dato: Januar 24, 2007, 02:52:26 pm »
Tak for råd og gode tilbud. Da jeg så Freddys anmeldelse af Oxford taskerne. Var jeg ikke længere i tvivl.
1 stk sport expander er nu på vej.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #13 Dato: Januar 31, 2007, 09:08:05 am »
Citér
Dengang var der tilbud i Aldi, hvor vi vist var et par stykker der købte.

Silver>Sådan en har jeg liggende - helt ubrugt - det kan blive din for 250 kr

Hva'.... Jesper Jensen - er din tanktaske stadig til salg????
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Hvilken tanktaske
« Svar #14 Dato: Januar 31, 2007, 09:41:16 am »
Jeg har sådant en Frank Thomas, den der er vist med nr 1.
Kortlommen er ikke 100% tæt, der kan komme dug, men jeg har aldrig haft vand nede i tasken!
Måske fordi jeg har en Ser og tasken så er lidt mere i læ og fordi jeg ikke kunne finde på at lade svinet stå med taske på, hverken i regnvejr eller solskin!
Synes dog den er lige stor nok når den er slået helt ud, det kan være svært at se instrumenterne, kørte tanken tør på den konto for et årstid siden, noget jeg stadig hører for en gang imellem ha ha!
 8)
« Senest Redigeret: Januar 31, 2007, 09:43:50 am af Ritzau »
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!