Det er dem her:
http://www.kgi.dk/product-5066-990.phpJeg har købt et blinkrelæ fra Rizoma inde hos Aagesen i Hvidovre Kr.195,- og det virker bare, ja det skal siges at jeg kun har fået monteret relæet og så det ene blinklys foran endnu. Men med det ene blinker det som det skal, med org. relæ blinkede de med lidt mere disko-effekt
Det er min plan at lave en vejledning herind til vedr. monteringen af relæet, når den lille mand giver mig mere overskud på tidskontoen.
Men kort beskrivelse:
I org. relæet under bagsædet sidder der en brun og en lyseblå ledning. Den brune er klemme 15 (Tændingsplus) og den lyseblå er den til blinksene, ved tændt blinklys pulserer den( dette måles selvfølgelig inden de tages ud af relæholdren)
På Rizomarelæet er det 3 ben (G=stel, L= brune ledning P=lyseblå ledning) ((Måske skal P og L være omvent, bliver lige i tvivl og gider ikke/lillemanden ligger derude og sover, men det er ikke til at tage fejl af på mont.vejledningen der følger med Rizomablinkrelæet.
Stelforbindelsen har jeg ført til batteriets (-) pol.
Med relæet følger en gummistrop som kan sættes på én af de org. relæ-plast-dimser så den er fikseret.
Jeg har selv lavet et adapterkabel fra de org. stikben og til det nye relæ da jeg ikke vil klippe i cyklens ledningsnet.
Enest minus ved det relæ er at det klikker (som i biler) men det kan nok ikke høres når man får gang i kværnen.