Jeg kører med 1 mindre foran og 2 mere bag. (Svarer til 5 tænder mere bag) men så har jeg jo også en kortere forgaffel, som gør at den ikke trækker lige så nemt på hjul som med org forgaffel.
må hellere lige tilføje at det er 3 tænder mindre bag på. og mener vist også der er en mindre foran. men er sku ikke sikker.. det er ham der havde den før mig der har fået det ordnet.. giver det mening? tak for linket...
Er du sikker på der ikke er monteret flere tænder bag???
1 mindre foran og 3 mindre bag udligner hinanden!!!
Nu snakkes der i denne tråd også om Speedoheaer...hvorfor, er det bare mig der ikke kan se hvad speedometervisningen skulle have med ændring af tandhjulene at gøre???
Eller sidder føleren til speedometeret ikke på forhjulet..? Newbie-spørgsmål
SørenG
SV1000 har føleren på afgangsakslen fra gearkassen, og 6½ har det på forhjulet, så det er normalt kun 1000´eren der har behov for en speedohealer.
Det skal dog siges at den viser en del forkert standard...
På en tur hvor min viste 148 km (ægte) da vi kom tilbage til hvor vi startede og tankede samtidigt, viste en original sv1000s 165 km (original triptæller)
Det bliver til mange km ekstra på tælleren, hvis man ikke bruger de 600,- på en speedohealer. De tjener sig hurtigt hjem igen.