Laaaaaaaang historie!
Så godt indlægget omkring lygtehuset.
Jeg ved nu heller ikke, hvor smart det ville have været med H4. Lygteparabol/-glas er jo lavet til en H1 pære, så det kunne måske ha' givet noget knas. Men kan sagtens sætte mig ind i irritationen over den latterlige konfiguration af forlyset. Noget som vist de fleste old-skool ejere kan tale med om.
Hvis jeg havde mulighederne (læs: pengene til det), ville jeg simpelthen bygge forlygten om. Erstatte den med nogle, som har både nær- og fjernlys i begge sider. Men det kræver allerførst at man finder et egnet lygtesæt (har luret lidt på R6-lygter), og dernæst skal der en hel del ombygning til. Og så kunne det selvfølgelig være ultimativt at montere et sæt H4 Xenon deri. Nu er policen jo efterhånden ved at være temmelig meget opmærksomme på motorcykler med Xenonkits, så jeg ville nok vælge et sæt på 6000K, da det ikke har nogen indvirkning på lyseffekten, men alene på lysets farve (6000K er mindre blåt end 8000K og 9000K).
Men glæder mig da til at se billeder af de forskellige projekter, efterhånden som de bliver færdige.