Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Olfert efter Januar 08, 2007, 10:37:15 pmFÅÅÅRRK, der Jannik, det turde jeg sku ikke skrive Pisstttt... Det er også fordi jeg ved at Majse har tilgivet mig inden vi ses næste gang.
FÅÅÅRRK, der Jannik, det turde jeg sku ikke skrive
Vi skal da nok sørge for at minde hende om det
Citat fra: Majse efter Januar 08, 2007, 06:48:30 pmEller rettere sagt, du får min røv af set.. Hahaha Majse det behøver du ikke reklamere med, den er stor nok til at vi kan få øje på den selv... Hihihi du kan ta det militærTøz...
Eller rettere sagt, du får min røv af set..
Olfert... - det er godt at ligge bagerst, vil jeg nok stadig gøre, sammen med SveaTøsen da det er nogle pænt gode rumpetter I får I jeres motorcykelfit siddende på motorcyklen....... .. alle de gange jeg har ligget bagerst har jeg da haft en fantastisk udsigt....
Du er allerede tilgivet...
Øv, kan godt se at jeg ikke kan komme med til den julefrokost.. skal nemlig til Afrika i i hele februar.Nu skrev jeg godt nok at jeg kørte SV650s ... men den er lige blevet opgraderet til en SV1000s
Altid godt med et nyt mandfolk.... Velkommen til du!!!!! vi ses på landevejen.. Eller rettere sagt, du får min røv af set.. Sorry... men kører 1000-er
Citat fra: Lars H efter Januar 17, 2007, 11:12:35 amØv, kan godt se at jeg ikke kan komme med til den julefrokost.. skal nemlig til Afrika i i hele februar.Nu skrev jeg godt nok at jeg kørte SV650s ... men den er lige blevet opgraderet til en SV1000s Hmm. En SV650 kan sagtens køre fra en 1000. Det kommer bare an på chaufføren.Corlin
glæder mig til at køre med jer til sommer
Men synes den er vildt flot (større version af 650'eren) og de baglygter altså
Citat fra: Lars H efter Januar 19, 2007, 01:06:03 am glæder mig til at køre med jer til sommer Hvor i landet kommer du fra?
Citat fra: Lars H efter Januar 19, 2007, 01:06:03 amMen synes den er vildt flot (større version af 650'eren) og de baglygter altså Øøøh - er det ikke de samme?