Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Eller rettere sagt, du får min røv af set..
Citat fra: Majse efter Januar 08, 2007, 06:48:30 pmEller rettere sagt, du får min røv af set.. Hahaha Majse det behøver du ikke reklamere med, den er stor nok til at vi kan få øje på den selv...
Altid godt med et nyt mandfolk.... Velkommen til du!!!!! vi ses på landevejen.. Eller rettere sagt, du får min røv af set.. Sorry... men kører 1000-er
Velkommen til....Citat fra: Majse efter Januar 08, 2007, 06:48:30 pmAltid godt med et nyt mandfolk.... Velkommen til du!!!!! vi ses på landevejen.. Eller rettere sagt, du får min røv af set.. Sorry... men kører 1000-er Nøøøj, så kommer jeg til at se en hel del røv i år, da jeg jo nok er den, med den mindste cykel på forum... Gid det snart var forår
Julefrokost? Hvornår er det? (Kan jo nok finde svar andetsteds på forum kan jeg forestille mig) Er man velkommen der? Jeg kender jo ingen...Nå, ja og forresten... de der udstillinger, tager de ikke sted i februar?/Lars
FÅÅÅRRK, der Jannik, det turde jeg sku ikke skrive