Forfatter Emne: 2007 the Isle of Man TT ...  (Læst 1803 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kaos

• Søndagskører
  • **
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
2007 the Isle of Man TT ...
« Dato: Januar 02, 2007, 08:42:03 pm »
hey alle sammen Havede tænkt mig at tage til the Isle of Man TT races i år :respekt:

Kan ikke lige blive helt klog på hvornår de køre det races jeg vil se men det finder jeg nok ud af inden jeg skal afsted :innocent:

Ville lige høre om der er andre der også har tænkt på at tage der over i år ?   :club: 

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: 2007 the Isle of Man TT ...
« Svar #1 Dato: Januar 02, 2007, 11:39:33 pm »
hey alle sammen Havede tænkt mig at tage til the Isle of Man TT races i år :respekt:

Kan ikke lige blive helt klog på hvornår de køre det races jeg vil se men det finder jeg nok ud af inden jeg skal afsted :innocent:

Ville lige høre om der er andre der også har tænkt på at tage der over i år ?   :club: 

Ja jeg skulle have været derovre.. Vi gik igang i december med at lægge slagplanen for 2007 - lidt naivt at vi var så sent ude. Selv for et Almindeligt TT, er det temmelig sent at prøve at få færgebilletter og camping - Og så når det nu er 100 års jubilæum i 2007, ja så var det meget naivt af os.

Du kommer nok ikke til Isle of Man iår, m.m. du har egen færge/båd , eller får fløjet din MC til øen  :D. Alle færger er udsolgt. :cry:

Vi sigtede igen efter at være der fra d. 1 juni-8 juni , som er Primetime. dvs. alle spændende klasser og løb + en dag eller 2 til at køre ture på øen. Problemet er at der kun er ledige færger til øen fra. d 4.juni og retur igen fra d. 14 eller sådan noget.   10 dage på øen er temmelig meget, især når man går glip af Superbike klassen og de andre main events.

Vi havde tænkt os at prøve at arrangere at vi tog færgen til Irland først, og så prøve at se om der var ledige færge tider til Isle of Man fra Irland siden. Men eftersom jeg skal køre helt fra DK og min bror ville flyve ind fra USA og leje en MC i London sammenholdt med at vores Irske Venner som vi plejer at mødes med, heller ikke tager MC med iår, men blot vil være fodgængere iår, . ja så har vi aflyst iår. Det ville simpelthen blive for dyrt og besværligt, i forhold til hvad vi ville få ud af det..

Vi har også forsøgt at lave forespørgsler på at få en Van over (leje en Van, smide cyklerne op i og tage færgen i Van) Men det er samme situation. Udsolgt ! Kun de samme ledige datoer.

2008 Må vi vende frygtløst tilbage.

Du er velkommen til at prøve at få en færge..  http://www.steam-packet.com/SteamPacket/   Men tror godt du kan skyde en hvid pil efter det iår. Normalt skal man allerede have færgebilleten i hus på denne tid, selv til et ganske almindeligt TT
« Senest Redigeret: Januar 02, 2007, 11:49:43 pm af Luske »

Kaos

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Januar 03, 2007, 12:51:29 pm »
OKi Så bliver jeg nok også hjemme i år !!! :brok:

SNØFT havede ellers lige glædet mig som et lille barn til at komme der over men så er det jo godt vi har åbningen af bakken her i gode gamle DK :lmao: det minder vel lidt om det  :lmao:

Men om ikke andet luske kan du regen med mig til næste år jeg vil/skal over og opleve det så sig lige til når du tænker på det igen så vil jeg godt med i det !!!  :club:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2007, 01:02:58 pm »

så er det jo godt vi har åbningen af bakken her i gode gamle DK :lmao: det minder vel lidt om det  :lmao:

Not even Close ...!  :lmao:

Men om ikke andet luske kan du regen med mig til næste år jeg vil/skal over og opleve det så sig lige til når du tænker på det igen så vil jeg godt med i det !!!  :club:

Det er skrevet bag øret.., altid rart at have nogen at følges med derover.
« Senest Redigeret: Januar 03, 2007, 01:28:07 pm af Luske »

Kaos

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Januar 03, 2007, 04:11:33 pm »
ja jo flere jo sjover men jeg er sq klar på den tur kunne være man skulle starte tidligt med at planlægge 08 turen så man kan komme afsted  :innocent:

Du siger bare til så må vi lige snakke sammen om hvordan og hvorledes  :respekt:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2007, 04:14:44 pm af Kaos »