Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey passer en usd forgaffel fra TL`s over på en sv1000N 04 uden de store problemer???Passer hjulet+akslen fra svgaffelbroer fra TL?? medfølger ikke passer de fra sv??eller skulle man vælge usd fra noget gsxr i stedet for??
Min kammerat har TLs og der sidder pt en GSXR1000 K4 forgaffel inkl broer.På min SV1000 sidder der pt også en GSXR1000 K4 forgaffel inkl broer.Kronrørsaksel passer, lejer passer så det burde være lige til at skrue af og på med TLs USD...
Jeg gav 5000 kr. inkl. fragt fra EnglandDer var en 2004 gsx-r 1000 gaffel med broer og bremserMht. til TL gaflen, så er forfælg og aksel anderledes, men sv1000 fælg + aksel passer muligvis alligevel, hvis ellers afstand mellem bremseskiver er ens.Ratlåsen vil formentlig heller ikke virke.Og hvorvidt TL gaflen overhovedet er bedre er måske også værd at tænke over.
... Og SV1000 gaflen er magen til den på en gsxr600k1/k2, såeh... Gælder iøvrigt også bagdæmperen. SV1000 er udstyret med udemærket affjedring, det er mest på SV650 det halter lidt
Citat fra: Paw efter Januar 04, 2007, 03:11:55 pm... Og SV1000 gaflen er magen til den på en gsxr600k1/k2, såeh... Gælder iøvrigt også bagdæmperen. SV1000 er udstyret med udemærket affjedring, det er mest på SV650 det halter lidt jeg tror også der er mange muligheder i den originale affredring på SV1000.I FDM testen af SV1000 skrev de at fabriksindstillede opsætning af SV1000 ikke var særlig god men hvis man bruger lidt tid på at pille ved de mange justeringsmuligheder bliver den rigtig god. Og det var endda Tommy Rønn som skrev det og han skamroser normalt kun Gixx'ere og andre meget sportsprægede MC'ere.
Steen uanset hvad du gør ved en SV forgaffel, så vil en USD altid være meget bedre at køre med. Det er ikek for sjovt at der kun køres med USD gafler i professionel race Citat fra: steen efter Januar 06, 2007, 11:32:05 amCitat fra: Paw efter Januar 04, 2007, 03:11:55 pm... Og SV1000 gaflen er magen til den på en gsxr600k1/k2, såeh... Gælder iøvrigt også bagdæmperen. SV1000 er udstyret med udemærket affjedring, det er mest på SV650 det halter lidt jeg tror også der er mange muligheder i den originale affredring på SV1000.I FDM testen af SV1000 skrev de at fabriksindstillede opsætning af SV1000 ikke var særlig god men hvis man bruger lidt tid på at pille ved de mange justeringsmuligheder bliver den rigtig god. Og det var endda Tommy Rønn som skrev det og han skamroser normalt kun Gixx'ere og andre meget sportsprægede MC'ere.
personligt ville jeg nu nok hellere købe et sæt fjedre og et gold walve kit frahttp://www.race-tech.com/SubMenu.asp?cMenu=17&c=Yes&showPage=street, og så glæde mig for resten af pengene