Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt
Citat fra: Kilosfau efter Juli 23, 2007, 02:01:37 pmhmm .. spørgsmål : Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend
hmm .. spørgsmål : Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?
Citat fra: Tulle efter Juli 23, 2007, 02:13:27 pmCitat fra: Kilosfau efter Juli 23, 2007, 02:01:37 pmhmm .. spørgsmål : Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend Du var lige nede og hilse på, men er jeg, men kan sgu ikke helt huske det, men jeg var i hvert fald forbi jer og hilse på og piv hyggeligt det hele det var...
Citat fra: Bill efter Juli 24, 2007, 01:32:16 pmCitat fra: Tulle efter Juli 23, 2007, 02:13:27 pmCitat fra: Kilosfau efter Juli 23, 2007, 02:01:37 pmhmm .. spørgsmål : Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend Du var lige nede og hilse på, men er jeg, men kan sgu ikke helt huske det, men jeg var i hvert fald forbi jer og hilse på og piv hyggeligt det hele det var...Jo jeg var da nede og hilse sammen med Luske, SVea og HC - det var møg koldt kan jeg huske, men ihhh så hyggeligt det var.
Citat fra: Kenneth P efter Juli 23, 2007, 06:58:11 pmDet var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt Du skal bare feste de rigtige steder..
Så håber jeg albummet "Skagen Træf 2007" er brugbart ...
Citat fra: Luske efter Juli 23, 2007, 11:50:24 pmCitat fra: Kenneth P efter Juli 23, 2007, 06:58:11 pmDet var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt Du skal bare feste de rigtige steder.. Næste gang må du feste med SVea og hendes nye "venner" Kenneth
Citat fra: Smølfen efter Juli 24, 2007, 08:03:11 pmSå håber jeg albummet "Skagen Træf 2007" er brugbart ... Dumme mig, men hvordan finder jeg det album?
...Og tak for din fine beske på min telefonsvarer Hønse...
Citat fra: Bill efter Juli 23, 2007, 10:27:14 am...Og tak for din fine beske på min telefonsvarer Hønse...Det kender jeg ikke noget til det må du tale med mine tilsynsværger om.....