Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er godt nok også ved at glæde mig Triller herfra i morgen, og så et smut forbi mormors kødgryder, og sommerhus. Og torsdag hedder målet ellers bare Skagen!! Hygge
Citat fra: Mads efter Juli 17, 2007, 11:42:53 pmJeg er godt nok også ved at glæde mig Triller herfra i morgen, og så et smut forbi mormors kødgryder, og sommerhus. Og torsdag hedder målet ellers bare Skagen!! HyggeJeg synes at kødgryde er sådan et perverst ord Kør nu udenom alle skarpe genstande Mads
Oki, jeg skal altså på toppen og er med den der uden hjul fra Odden i dag kl. 14.30 har jeg hørt! Nu hvor SVea har trukket i land med at jeg måtte ligge i ske med HC og Luske, er der så nogen der har et telt eller skal jeg i Harald Skrald? (Mon det er Tulle der er blevet jaloux ) Arrrrrr, det er gas, hitter ud af noget, seeeesss der oppe
hmm .. spørgsmål : Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?
Tak for et deeeejligt træf det var sq ren hygge, fest og ballade - skønt......og Sofie måske synes jeg du trængte til lidt tæv
Citat fra: Tulle efter Juli 23, 2007, 01:18:42 pmTak for et deeeejligt træf det var sq ren hygge, fest og ballade - skønt......og Sofie måske synes jeg du trængte til lidt tæv *G* du er så hård ved mig *S*
Citat fra: karienknojern efter Juli 23, 2007, 04:11:53 pmCitat fra: Tulle efter Juli 23, 2007, 01:18:42 pmTak for et deeeejligt træf det var sq ren hygge, fest og ballade - skønt......og Sofie måske synes jeg du trængte til lidt tæv *G* du er så hård ved mig *S*Og du ka´ li´ det