Forfatter Emne: PCIII maps til SV1000S K4  (Læst 5812 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: PCIII maps til SV1000S K4
« Svar #15 Dato: Januar 07, 2007, 03:27:08 pm »
Jeg monterede selv min Pc. Luftfiltret og potterne var monteret tidligere, og smed cyklen i en kasse vogt og kørte til Haslev, fik foretaget justering på begge rør, men tror ikke jeg har sparet pegne i forhold til, hvis Mr. Dyno havde monteret PC´en, men sparrede en masse tid, så sjovt er det heller ikke og rende rundt i den larm  :D :D :D

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: PCIII maps til SV1000S K4
« Svar #16 Dato: Januar 13, 2007, 02:36:23 pm »
Måske er det bare mig, men umidelbart har jeg svært ved at se den forskel som du snakker om på disse to målinger fra dot-e.dk - bortset fra at K&N udgaven har en lidt pænere kurve ved 5500

http://www.dot-e.dk/dot-e.dk/effektkurver/effektbike/suzuki/MPX081.pw/view
http://www.dot-e.dk/dot-e.dk/effektkurver/effektbike/suzuki/SU-6503.pw/view

Ps. måske du kan få din kammerat til at verificere om dette map som ligger på http://www.powercommander.com/usermap314.shtml
"European Model. Carbon Can Company oval slip-ons, K&N air filter and O2 sensor disconnected" er helt hen i vejret som udgangspunkt for videre justeringer?



Det tror jeg sagtens du kan bruge. Det passer jo meget godt overens med dit setup.

V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: PCIII maps til SV1000S K4
« Svar #17 Dato: Januar 13, 2007, 02:38:41 pm »
Nemlig, ikke nogen filter kasse på en Stage 2 filter på en Sv 1000

Jamen netop derfor er det jo samme princip. Dvs de 2 målinger er med det der svarer til at rive hele toppen af kassen fra hinanden!

Også derfor at standard KN filter ikke kan gøre det samme som et pipercross der river hele låget af! Jeg vilel klart gå efter at få åbnet kassen helt. Det er ebdre end at skifte standardfilter til et KN! Det er først når hel elåget kommer af man får hævet kurven!
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: PCIII maps til SV1000S K4
« Svar #18 Dato: Januar 13, 2007, 02:40:41 pm »
Måske er det bare mig, men umidelbart har jeg svært ved at se den forskel som du snakker om på disse to målinger fra dot-e.dk - bortset fra at K&N udgaven har en lidt pænere kurve ved 5500

http://www.dot-e.dk/dot-e.dk/effektkurver/effektbike/suzuki/MPX081.pw/view
http://www.dot-e.dk/dot-e.dk/effektkurver/effektbike/suzuki/SU-6503.pw/view

Ps. måske du kan få din kammerat til at verificere om dette map som ligger på http://www.powercommander.com/usermap314.shtml
"European Model. Carbon Can Company oval slip-ons, K&N air filter and O2 sensor disconnected" er helt hen i vejret som udgangspunkt for videre justeringer?




LIge for at opsummere. Den måling med KN er med et stage 2 kit! Der er låget også revet af! Derfor der ikke er stor forskel på målingerne! netop fordi det er samme princip, men bare med 2 forskellige filtermaterialer!

Så var jeg dig så få et pipercross på (eller KN stage2). Du får hævet kurven meget mere end ved at du bare skifte original filter til et kn!
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606