Forfatter Emne: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere  (Læst 8678 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Dato: December 14, 2006, 12:52:13 am »
Hejsa. Jeg har lige addet mig herinde, da jeg savner lidt V2 folk man kan tale med på dansk :)
Jeg holder normalt til på TLZONE.net da jeg ejer en voldsom ombygget TL´er og en Voldsom ombygget Mille R (til salg) :)

Jeg vil lige dele min viden med jer ang. SV1000. Jeg har brugt en del tid på at tune min TL´er og har i den forbindelse også sat mig ind i hvordan SV motoren virker :) Inden jeg gør det præsenterer jeg lige min TL´er, da den jo er i meget nær familie med SV´eren, og da det er den der har givet mig lidt viden på hele området

Begge cykler ser sådan her ud:




Der kan ses mere på:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8311

Udstyrslisten på TL´eren er her. Motortuningen udstyrslisten
- PVM letvægtfælge 5Y egers
- Komplet Akrapovic anlæg 2-2 med titaniums potter
- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder
- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld eloxeret med radial bremser og sorte inderben
- sorte armerede bremseslanger
- Spritnye Braking Wave letvægtsskiver
- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4
- Öhlins bag-dæmper
- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt
- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24 justeringer
- Forstærket og modificeret bagsvinger fra TLR
- Stage 3 knaster
- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må skiftes
- DID 525erv race guld eloxeret kæde, med letvægts tandhjul
- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4 i guld med nye klodser
- Rizoma greb
- 1/5 Throttle insert
- Fabbri kåbeglas
- Creative precision fodhvilere
- UK lygte med H4 pærer
- LED baglygte
- 5x klarlak
- pulverlakkeret stel + dele
- ALU letvægtsskruer i sort hvor der kan skiftes
- LOS Crash Bobbins Protection
- Carbon forskærm
- Carbon heelpads
- Carbon styrender
- Cateye blinklys
- ZX9r spejle

Vægt besparelse cirka 20kg. Så Cyklen har en tørvægt på under 170kg :)
regnskabet ser sådan her ud:

5kg fælge + skiver (roterende masse, samt vægt en centret på fælge)
6kg akrapovic anlæg
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele + udskiftede dele
2kg radial gaffel
2kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525


Lad os tage fat i noget tuning :)
Jeg har det sidste år haft masser af forskellige setups og fået en del rulninger på TL´eren. Så er godt med på hvad de enkelte ting giver i ydelse og hvad ting IKKE giver

Jeg kører pt med følgende setup på min TL´er
Setup 1:
- modificeret luftfilterbox med åben låg og indsugningstragte på 1,5cm højde
- komplet akrapovic 2-2
- Custom lavede knaster for mere bundtræk og mellemområde (det er jo det man bruger)
- pc3usb med map til hver enkelt cyllinder lavet af Mr. Dyno
- motor fra 2000 (der er forskel på 97 motor og 98+ motor, da topstykker er anderledes, mere til det senere, da det har     
   relevans for tuning af sv1000)

mit "gamle" setup var
Setup 2:
- 1997 motor
- modificeret luftfilterkasse med tragte
- komplet akprapovic 2-2
- standard TL1000S knaster
- pc2 map lavet af Mr. Dyno

Setupforskellen lyder ikke af meget, men se lige på kurverne. Både motorskift og de enkelte ændringer har en del at sige
Her er rulningen ved Mr. Dyno
Setup 1 er den røde kurve
Setup 2 er den blå kurve






Som det ses har den røde kurve flest topheste, mens den blå smider mest HK hele vejen op. Det er hovedsageligt pga forskellen på topstykkerne på 97 og 00 motoren. Som udgangspunkt smider en TLS 1997 lidt mere på toppen end 98+ TLS modelen. Dog har 98+ modellen lidt mere HK hele vejen op. Husk derudover på at Dynojet 250i bænken måler et lavt hvis man sammenligner med mange af de bænke der ellers står rundt omkring i landet. En moddet SV1000 måler typisk i området af 105HK på Dynos bænk. Men igen, det er i realiteten fuldstændig ligemeget hvad de nekelte bænke måler. Det der er intressant er at få nogle sammenligner fra samme bænk, dvs med tilsvarende mc´er. Der kan mannemlig se forskellen på hvad ens egen cykel kan sammenlignet med hvad fx naboens af samme model kan.
115hk lyder ikke af meget på en TL´er når der er lavet så meget som der er. Men sammenligner man med andre TL´ere (både TLR og TLS) der er rullet på samme bænk, ja så ligger min altså en 10-20HK og 10-20Nm over i hele området op til 8000rpm. Og det er jo bund om melleområde man bruger :) Topheste bruges kun på banen.

Lad os tage fat i SV1000´eren :) Det er jo det i er herinde for :) :)
SV´eren har en meget jævn og "kedelig" kurve efter 6000rpm sammenlignet med en TL´er.
Der er en test her fra en anden bænk en Mr. dynos. Alle 4 cykler er testet i samme bænk, så de kan sammenlignes.

Gul er en SV1000 kørt ind med pc3, pipercross og slipons
Blå er en TLS kørt ind med TEKA box og slipons
Grøn er er TLR kørt ind med TEKA box og slipons
Rød er min TLS med setup 2, dvs det setup med flest topheste og mindst bund.






SKal man have hævet kurven mere på en SV`er end pc3, pipercross og slipons tillader, ja så skal der noget mere flow igennem motoren. Det kan gøres på følgende måder

- komplet udstødningssytem fra fx Yoshimura (2-1) eller et custom lavet sæt forrør (kan man få i Tyskland) hvor man selv smider potter på.

- topstykker fra en TLS eller TLR inkl knaster , de skulle passe lige over, men er ved at få det undersøgt. Det kan være der skal moddes lidt, men det burde ikke være et problem hvis man er mand til at give sig i krig med at hente flere HK ud af sin SV´er. TLR og TLS fra 98+ topstykker er ens, men der er forksel på knasterne. TLS 97 topstykker har topstykker der giver mest topydelse, men med tab på bund og mellemområde sammenlignet med TLR og TLS 98+ topstykker. Jeg vender tilbage når jeg ved om de passer lige over. Ellers er der den mulighed at få sine topstykker portet. Men man skal passe lidt på med det, da en forkert portning vil gøre mere skade end gavn. Der kan portes på mange forskellige måder!

- pc3 med custom map (og ej map fra nettet) der kan give mere benzin til overstående ændring og selvfølgelig også hvis man tager nedestående ændring med

Er man hardcore kan man derudover hæve kompressionen på sin maskine. Det kan gøres ved at smide TLR stempler i eller købe JE stempler. Der findes også andre fabrikanter, men lad være med at hæve mere end 12,5:1. En anden mulighed er at plane sit topstykke en smule, det giver et lille boost i kompressionen også.
Man kan ligeledes lette sit svinghjul, det giver omdrejningsvillighed, men det betyder også at cyklen kører mere jævnt i bunden. Så det er op til en selv hvad man er til. Et lettet svinghjul har ingen betydening for fuel/air mixet.
Der kan købes knaster man selv kan time og man kan også købe færdige knaster. De giver som regelem mere topeffekt, men med et indre tab i bund og mellmeområdet. HUsk også at ve dknastskift, ja så gælder flaskehals effekten, dvs knaster kommer bedst til sin ret hvis alle andre flaskehalse også er fjernet

Man skal huske på, at piller man enkelte af overstående modifikationer ud, så giver det ikke meget i sig selv. Netop fordi at der så vil være flaskehalse, der gør at modifikationen ikke kommer til sin ret. Så som udgangspunkt er man nødt til at lave flere ting af gangen hvis man vil have hævet kurven seriøst, og ikke bare et par enkelte heste eller 3. Man kan også risikere at ændrer man 1 enkelt modifikation, så afhængig af modifikationens omfang, så kan man faktsik risikere at atbe ydelse! Det er ikke ensbetydende med at modifikationen er dårlig, men det er simpelthen et spørgsmål om at få alle faktorer til at gå op i en højere enhed. En spritny 4Ghz computer kommer jo heller ikke til sin ret med 128mb ram sat i :)

Har man penge nok i pungen, så send motoren over til
http://www.terryshepherdtuning.com/
eller ned til
http://www.thiel-motoren.de/
Husk der derudover skal laves et map med en pc3 :) Det koster også en smule. Et custom map er nødvendigt hvis man går igang med noget af overstående. Men uanset, så er et custom map klart at anbefale! Man kan IKKE selv justere en powercommander uden gasmåler og bænk med bremse og en erfaring udover det sædvanelige. Nøjes man med et pipercross og slipons på kan man til nøds få et map fra en der har fået lavet et custom, og så smide det i ens egen mc hvis ikek man har råd til et custom map.

Der kan købes knaster med mere her hvis man er frisk på det. SOm jeg skrev før, så husk ar skifter man knaster, så skal man fjerne de resterende flaskehalse i cyklen, ellers giver det stort set intet, igen gælder flaskehalseffekten
http://www.jhsracing.co.uk/archive/03-1000/engine.htm

Regnstykket med 1hk pr. tusind kroner passer meget godt. Det har jeg ihvertfald fundet ud af :) Man skal afgøre med sig selv hvorhenne man vil have sine HK, i top eller bund? over det hele? og om man mener det er pengene værd.

Udover motortuning, kan man faktsik hente rigtig meget andre steder også.
Den bedste  tuning jeg har lavet på min cykel er at smide letvægsfælge på den! Det føles som 20hk mere på hjulet, og dertil ændrer cyklens køreegenskaber sig så meget til det positive at man tror det er løgn. Hvis ikke man vil smide 10k efter et par nye PVM fælge, så kunne man gå på jagt efter et par nyere GSXR fæge. Der er cirka et 1kg at spare i alt, det lyder ikke af meget, men det kan mærkes! Sådanne kan købes til omkring 3-4k på ebay.
Med PVM henter man cirka 5kg. Husk det er roterende masse, dvs det bedste sted man kan spare kg.
Jeg har ligeledes strippet min cykel for 20kg. Det kan ligeledes mærkes kraftigt. Så kom igang med at pille alt overflødigt af :)

Samme gælder med affjedring, en korrekt opsat affjedring er bedre end 10hk mere på baghjulet. Sørg for at sætte affjedringen rigtig op eller evt at udskifte den til noget ôhlins hvis pengene er til det.
Der er en guide her til setup af affjedring
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10226

Især på SV´eren vil jeg anbefale at smiden en USD gaffel på. Dette bør dog ikke gøres hvis ikke man skifter den bagerste dæmper. En USD gaffel fjerner "sofa" egenskaberne som SV1000´eren har pga den bløde forende. En GSX1000R k4 gaffel komplet kan købes på ebay til mellem 5k og 7k. Og så er den med radiale bremser der giver en bedre kontrol end standard SV1000 bremserne :)
Håber i kan bruge det til noget. Er der spørgsmål så spørg endelig :) Der er sikkert en masse jeg har glemt i farten :)



Og så lige til os V2 folk :) Se lige her. Det her er en SV1000 (hvid) og min TL (blå) sat op mod nogle 600ccm :)
Hvad mon der er sjovest at køre på, en V2 eller en 600ccm sportsmaskine :) :) :) De 3 600ccm er henholdsvis en cbr600 04, gsx600r k4 og en zx636r 04. Som det ses skal sådanne 600´ere r4 skal have rpm før de laver noget. Men husk også at totalvægt og gearing har en del at sige, så man skal nu ikke helt kimse af de 600ccm´ere :)



Er der interesse for det har jeg masser af kurve fra V2 cykler der er testet på samme bænk, så man kan se ydelsesforskellen sat op mod hinanden. Spørg hvis der er noget i vil se. :) Har de fleste V2´ere fra samme bænk


Til dem der har interesse så smider jeg lige kurven op fra min mille sammenlignet med min TL´er
Min Mille er tunet professionelt ved Amann i Tyskland, der er lavet følgende:
- Portede topstykker
- Planede topstykker for højere kompression
- Større indsugningsventil
- Knaster fra en Mille R 2002
- Forarbejdede stempler for højere kompression
- Spjældhuse skiftet fra 51mm til 56mm
- Modificeret luftfilterkasse
- Carbon indsugningstragte
- Komplet akrapovic EVO titaniumsanlæg 66mm tud!!!!!
- Amann Eprom!
- Powercommander 3 usb, med Mr. Dyno lavet map til hver
  enkelt cyllinder

Alligevel har den ikke samme bund/mellemområde som TL´eren :) Millen ligger cirka 10-15HK mere i hele området sammenlignet med en standard Mille R

Den røde kurve er Millen efter Mr. Dyno lavede et map til hver enkel cyllinder til den. Den Blå er min TL´er med Setup 1 :)








Hygge :)



« Senest Redigeret: December 14, 2006, 10:56:38 pm af MSGDiller »
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #1 Dato: December 14, 2006, 01:34:18 am »
Hej med dig

Er du gal en smøre, jeg tror at du har brugt lidt mere tid, både på Zonen og på at skrue, end jeg selv har, men velkommen til. Jeg er ikke i tvivl om at der vil blive taget rigtig godt imod dig og din viden her, flot første post  :thumbsup:  :respekt:

Jeg er en af de få TL´ere her inde og nok den eneste TLS, desværre :wink:, og jeg har slet ikke lige så mange data og erfaringer som du lige ligger ud med men hurtigt så kører jeg med pcII mappet af Mats i Billesholm, original ´97 ecu (er lidt i tvivl om hvorvidt pcII´en overruler den?), K&N, 2i1 TwoBrother udstødning (der til tider har drillet mig lidt) og lidt andet lir fra bla. TLR!!

Fed ged  :thumbsup: vi har  :lol: jeg har i hvert fald altid været glad for min, hvilket jeg går ud fra at du også har været og stadig er for din, på trods af et "par" ændringer :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #2 Dato: December 14, 2006, 08:26:59 am »
Hej Sebastian

Interessant læsning.
Har tidligere fulgt dine skriverier på Motorcykelgalleri.dk og dk.fritid.motorcykel  :)

Effekten af letvægtsfælge er bemærkelsesværdig og måske mere "tilgængelig" end at bearbejde motoren, for de fleste  :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #3 Dato: December 14, 2006, 10:37:41 am »
Velkommen hertil  :D
Og flot arbejde  :D :D
Jeg kan især godt li din TLS'er jeg kan også li din TLS'er Hønse :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #4 Dato: December 14, 2006, 10:50:06 am »
Ja velkommen til.

Det er noget af en smøre, men hvilken smøre  :) Interessant læsning
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #5 Dato: December 14, 2006, 12:02:46 pm »
Velkommen til !
Godt at endnu en af forfædrene har fundet vej til SVinestien  :D

Jeg vil tilslutte mig Olfert og mene at især dit arbejde på TLS'eren er flot  :respekt:

Mon en SV 6½ også kan lettes for 20Kg  :roll:
Vi får se  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #6 Dato: December 14, 2006, 01:06:05 pm »
:)
takker :)
Til jer alle har addet lidt hist og her i posten idag. Tjek evt op, er er mere kræs at læse :) :)

b2: En sv650 kan godt lettes en 5-10kg. Et komplet system vil tage meget af vægten.

Rune: jep, lette fælge er klart at anbefale.
Min rækkefælge er
1. affjedring
2. fælge
3. motor

Man kan alligevel ikke udnytte en motor med flere heste hvis en affjedring ikke er i orden :)

Hønse: Har du ikke en profil et sted hvor man kan se hvad du har lavet? jeg kunen godt tænke mig at at få en liste, så skal  jeg give dig lidt prej om hvad du kan ændre og hvad du kan vinde ved det med mere. En pc2 overruler ikke cdi´en. Den går ind og ligger til oveni i det der ligger i VDI´en :) Da du har en 97 cykel skulle din gerne ligge en god top pga topstykkerne. Hvad fik du den rullet til? (det er svært at sammenligne med mine kurve, medmindre du har en rulning fra Mr. dyno). Du skriver ikke noget om MOD af din luftfilter kasse? Det er kalrt den nemmeste måde og bililgste måde at hente moment og heste på. Det er 2 forskellige mods af luftfilterkassen. Du kan hente cirka 5hk og 5Nm i hele området fra 1000-10500rpm ved at lave det mod. Det kræver dog et nyt map, og jeg vil klart anbefale et custommade map, dvs et der er lavet fra bunden med et 0-map. Og ikke et map fra nettet der er justeret efter. Den går ikke. Det er altafgørende om mapperen har det ordentlige udstyr, dvs en bænk med en ordentlig bremse, og så er det vigtigt at han er erfaren og bruger den tid det tager! Du må prøve min TL´er og se hvad en pc3 med map til hver enkel cyllinder gør ved motoren!
Hvad er det ved det 2-1 der har drillet dig? Er der fuld hul igennem det eller er det med abe fx?
Fortæl lidt mere om den TL´er :) Jeg tror der kan hentes en del i den billigt hvis ellers der ikke er lavet andet end det du lige har skrevet
« Senest Redigeret: December 14, 2006, 04:51:18 pm af MSGDiller »
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

RonniB

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #7 Dato: December 14, 2006, 02:43:29 pm »
Alt kan lettes ca 20kg, min lille VFR 400, vejer 22kg mindre end standard efter en "lille" slankekur. Det kommer an på hvor meget man vil ofre, både tid og penge.. Og jeg har stadig en PVM fælg liggende der skal på, samt andre småting (bl.a en alubagbremseskive 8))

Ronni
"handling over power"

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #8 Dato: December 14, 2006, 04:02:02 pm »
jep alt kan lettes :) Det er et spørgsmål om tykkelsen på ens pengepung!
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #9 Dato: December 15, 2006, 09:58:23 pm »
hva... Sebastian skal du ikke med ned  og give den gasss http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4800.0
   

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #10 Dato: December 16, 2006, 03:38:09 am »
hva... Sebastian skal du ikke med ned  og give den gasss http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4800.0

Så bliver det på millen :)
Hverken TL elelr SV befinder sig ordentligt på en bane :)

Er det med "din ven bike" eller  er det bestilt direkte på banen? Direkte bestiling på banen er halv pris, og så er arrangementet så meget bedre end med "din ven"
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #11 Dato: December 16, 2006, 11:27:27 am »
din ven bike.....!
bestille selv ?? fortæl fortæl.... halv pris??
   

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #12 Dato: December 16, 2006, 11:44:43 am »
din ven bike.....!
bestille selv ?? fortæl fortæl.... halv pris??

Hvis i bestiller direkte på banen koster samme pakke det halve af hvad Din Ven Bike tager for det. Mener det er 1200kr. Derudover er arrangementet bedre, dvs samme instruktørerer, en klasse mindre (dvs den laveste kasse hvor der typisk er viragoer osv med din ven bike er IKKE med hvis man bestiller dernede) fri drikkelse  (vand og soda vist nok) hele tiden, konkurrence ræs hver dag osv. Kender flere der har prøvet både med din ven bike og så at bestille direkte på banen. De anbefaler alle at bestille direkte dernede, da det er bedre og billigere. Gå ind på deres hjememside, datoerne man kan bestille ligger vist nok dagnene før din ven bike har banen.
« Senest Redigeret: December 16, 2006, 11:47:08 am af MSGDiller »
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #13 Dato: December 16, 2006, 01:01:09 pm »
her ville jeg blive rigtig fornøjet hvis jeg kunne få et link på et andet sprog end Polzki :rolleyes:
   

MSGDiller

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Re: Hey :) lidt om Tuning af SV med mere
« Svar #14 Dato: December 16, 2006, 04:56:05 pm »
her ville jeg blive rigtig fornøjet hvis jeg kunne få et link på et andet sprog end Polzki :rolleyes:

Det er kun på polsk :)
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606