Jeg er helt enig med jer i at der mangler en kategori. Det er kun hovedgrupperinger af bikes der er med i analysen.
vi startede med over 45 kategorier ud fra "Markenmanagement in der Motorradindustrie", og det mente vi var lidt voldsomt at spørge om. Vi lavede nogle kompromier for at komme ned på 7 hvilket giver en bedre overskuelighed,men ikke en præcis inplacering af motorcyklen.
i mine øjne er SV'eren en racer, og Hyosung en SV'er der er kørt igennem den kinesiske kopimaskine. Som jeg ser - you are racers not placers.
om man er en vildbasse eller noget andet, stammer fra en anden bog der hedder "MC-drømme – Fart, frihed og fed lyd". den beskriver ikke alle typer af motorcyklister, men det er vel lidt bedre end blot mand, 55år, bor nord for Vejle..
vi mener at motorcykel er en livsstil og bør betragtes sådan, og at os der kører på den også er mere forskellige end blot dette.
vi vil gerne på et senere tidspunkt lave en mere "rigtig" analyse via et site, og hvis der er nogle der har lyst til at give et input til spørgsmål og segmenteringer, så er i velkommen til at kommenterer der her eller sende en mail på mcboksen@hotmail.com
det er cool med de reaktioner vi allerede har fået. tak for det!