Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tja er du sikker på den ikke spinder på baghjulet???? :
Ja der var godtnok nogle spændende dæk i forne tider!Feks standardmonterede Bridgestone!Dem ku man snildt køre 40000 km på!Jeg er simpelthen så dybt imponeret af de moderne dæk!Der er virkeligt sket noget der!Kørte forresten også på hjemmelavede slicks da jeg var ung og fattig og udødelig! man sku ikke ramme en spytklat med sådant nogen på!
Tja er du sikker på den ikke spinder på baghjulet???? Jeg kører jo med samme gearing, og hvis jeg "åbner" min i 3. så slipper den med baghjulet og laver spind. Pas nu på... Det er skide glat med alle de blade der har afgivet deres fedtstof... Derfor er min også staldet op for i år...
jeg syntes ikke at det føles sådan,men jeg kan da prøve at kikke på mit baghjul men jeg vrider den i bund i 3....eller?? men jeg har faktisk hældt en halv liter fulsyntetisk olie på den kan det være det???
Citat fra: Heino "Mad dog" Eriksen efter November 28, 2006, 06:31:58 pmjeg syntes ikke at det føles sådan,men jeg kan da prøve at kikke på mit baghjul men jeg vrider den i bund i 3....eller?? men jeg har faktisk hældt en halv liter fulsyntetisk olie på den kan det være det???Hvis dit baghjul spinder, vil du ikke være i tvivl.. det vil du kunne mærke på cyklen !... er den begyndt at fedte efter du har efterfyldt med fuldsyntetisk ?? (faktisk er det slet ikke særlig smart at blande to olie typer.. - så det kunne nemt være det der skaber dit problem)