Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kære SV-rider´ereEr der nogen der har erfaringer med at installere en gearindikator(har en SV650s, K2).Den eneste jeg har kunnet finde er på nedenstående link,forhandleren siger, at man skal have stor teknisk snilde for at installere den...ikke sikker på, at jeg ryger ind under den kategori http://www.kjmotorcykler.dk/product.asp?product=1074&sub=250&page=1Nogen der har fundet andre produkter (synes den er lidt klodset).Jeg bliver jo nød til at finde et eller andet jeg kan lave på den i løbet af vinteren.
Cartroninc svarede tilbage, at hvis der er et elektronisk speedsignal,så er den forholdsvis nem at montere.Nogen der ved om der er det på K2´eren?...eller skal jeg ha´ fundet manualerne frem.
Men de sender ikke ut av USA?
Citat fra: GTI efter November 27, 2006, 10:57:28 amMen de sender ikke ut av USA? Køb den direkte fra www.gi-pro.netDet er de samme som laver Speedohealer, og dem har jeg handlet med direkte fra deres hjemmeside.
Citat fra: runes-mc.dk efter November 27, 2006, 03:02:22 pmCitat fra: GTI efter November 27, 2006, 10:57:28 amMen de sender ikke ut av USA? Køb den direkte fra www.gi-pro.netDet er de samme som laver Speedohealer, og dem har jeg handlet med direkte fra deres hjemmeside.Jeg har idag tjekket med deres dealer i Danmark som er www.mcsport.dk og de skal have 1.112 kr. for en gearindikator. Så jeg tror sgu at der bare skal bestilles og hygges med her til vinter.
Så er det så mye jeg vil kjøpe til min. Gearindikator, Powercommander, Xenonlys, baklys med integrert blinklys, setedeksel++++++Egentlig skal jo SVen byttes ut snart.. Før den blir for gammel..Ingen billig hobby dette...
Citat fra: GTI efter November 29, 2006, 12:22:57 pmSå er det så mye jeg vil kjøpe til min. Gearindikator, Powercommander, Xenonlys, baklys med integrert blinklys, setedeksel++++++Egentlig skal jo SVen byttes ut snart.. Før den blir for gammel..Ingen billig hobby dette... Ja ved godt at det ikke er en billig hobby, men man kan jo godt spare der hvor man kan, så der bliver råd til noget af alt det andet. Jeg har selv postet mange penge i min cykel, 12.000,- for at få 4 HK mere Nå ja og så bedre lyd og træk hele vejen. Har da også mange ting jeg godt ku tænke mig, men skal jo lige spare sammen først.