Forfatter Emne: Gearindikator  (Læst 10552 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Gearindikator
« Svar #15 Dato: November 29, 2006, 02:23:32 pm »
Så er det så mye jeg vil kjøpe til min. Gearindikator, Powercommander, Xenonlys, baklys med integrert blinklys, setedeksel++++++
Egentlig skal jo SVen byttes ut snart.. Før den blir for gammel..

Ingen billig hobby dette...



Ja ved godt at det ikke er en billig hobby, men man kan jo godt spare der hvor man kan, så der bliver råd til noget af alt det andet.:wink: Jeg har selv postet mange penge i min cykel, 12.000,- for at få 4 HK mere  :shock:   Nå ja og så bedre lyd og træk hele vejen.  :mrgreen:
Har da også mange ting jeg godt ku tænke mig, men skal jo lige spare sammen først.

Min var jo helt standard når jeg kjøpte den sist høst, men er fornøyd med alle oppgraderinger så langt...

He he dårlig undskyldning GTI :D Det var min også :wink: Havde baer lidt penge i overskud, som sku bruges på et eller andet.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Gearindikator
« Svar #16 Dato: November 29, 2006, 02:38:29 pm »
Så er det så mye jeg vil kjøpe til min. Gearindikator, Powercommander, Xenonlys, baklys med integrert blinklys, setedeksel++++++
Egentlig skal jo SVen byttes ut snart.. Før den blir for gammel..

Ingen billig hobby dette...



Ja ved godt at det ikke er en billig hobby, men man kan jo godt spare der hvor man kan, så der bliver råd til noget af alt det andet.:wink: Jeg har selv postet mange penge i min cykel, 12.000,- for at få 4 HK mere  :shock:   Nå ja og så bedre lyd og træk hele vejen.  :mrgreen:
Har da også mange ting jeg godt ku tænke mig, men skal jo lige spare sammen først.

Min var jo helt standard når jeg kjøpte den sist høst, men er fornøyd med alle oppgraderinger så langt...

He he dårlig undskyldning GTI :D Det var min også :wink: Havde baer lidt penge i overskud, som sku bruges på et eller andet.

Bill, det var ingen unnskyldning.. Men jeg sitter og vurderer hva som skal komme først.. Jeg tipper Xenon.. (huggeren er på vei)...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Gearindikator
« Svar #17 Dato: November 29, 2006, 03:30:01 pm »
Så er det så mye jeg vil kjøpe til min. Gearindikator, Powercommander, Xenonlys, baklys med integrert blinklys, setedeksel++++++
Egentlig skal jo SVen byttes ut snart.. Før den blir for gammel..

Ingen billig hobby dette...



Ja ved godt at det ikke er en billig hobby, men man kan jo godt spare der hvor man kan, så der bliver råd til noget af alt det andet.:wink: Jeg har selv postet mange penge i min cykel, 12.000,- for at få 4 HK mere  :shock:   Nå ja og så bedre lyd og træk hele vejen.  :mrgreen:
Har da også mange ting jeg godt ku tænke mig, men skal jo lige spare sammen først.

Min var jo helt standard når jeg kjøpte den sist høst, men er fornøyd med alle oppgraderinger så langt...

He he dårlig undskyldning GTI :D Det var min også :wink: Havde baer lidt penge i overskud, som sku bruges på et eller andet.

Bill, det var ingen unnskyldning.. Men jeg sitter og vurderer hva som skal komme først.. Jeg tipper Xenon.. (huggeren er på vei)...

Lyder fornuftigt GTI :D :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D