Jeg har kortet af min kulfiber udstødning på banegeden, og det kan sagtens lade sig gøre.
Inderrørret savede jeg af så det var lige en milimeter længere. Så endevendte jeg det og bankede det fast i tilgangsenden af potten. (Flangen)
Så skar jeg langsgående spor ned fra den nye afgangsende af inderrørret, og bukkede dem lidt ind mod midten.
Kortede kulfiberrørret af med min nedstryger, og holdte flangen hen til kulfiberrørret så jeg kunne tegne hvor hullerne til båndet og flangen skulle bores i kulfiberen. (Bare sådan ca. Når det første hul har fanget giver hulbåndet automatisk en markering af hvor der skal bores til resten, bare du vender det rigtigt.)
Ny uld i og vupti samle samle samle, banke inderrørret ud mod flangen gennem afgangshullet i potten, og den er så god som ny, men med en anelse mere lyd i...
Ok jeg skar ca 15-20 cm af min da den var blevet blød af varme uden uld i potten og så har den været rundt på skjoldet, og havde trykket potten.
Men du kan ikke vende potten Moolex da hullerne til hulbåndet/flangen ikke sidder ens på begge sider.