mener det må være her min gode oplevelse skal smides ind
har her op til vinter (som så mange andre sikkert) bestilt lidt forskelligt til cyklen, som jo alligevel bare skal nusses om
jeg har bla bestil at nyt double boble visir, som jeg fandt hos
http://www.bikersneed.se/ jeg fik ikke bestilt det korrekt, og dagen efter fik jeg en fin mail om hvad jeg manglede at skrive ( 1ste positive indtryk). det mailede jeg så selvfølgelig tilbage til roger som han hedder. dagen efter fik jeg en bekræftelse på at hen havde modtaget min mail og han ville sende en ordrebekræftelse og betalingsmuliheder når det hele var på plads (2nd posive indtryk) et par dage efter fik jeg ordrebekræftelsen, og betalte den.
da han kunne se pengene sendte han mig ca leverings tiden på visiret (3ie positive indtryk)
efter små 14 dage fik jeg så en mailhvor der stod at det var gået i restordre, så der ville gå yderligere 1 mdr før jeg kunne have det (god opfølgelse synes jeg) så i stedet tilbød han at han kunne sende mig et andet visir som han kunne have hjemme på at par dage. det er af bedre kvalitet og koster små 400 kr ekstra. fik selvfølgelig mærke og navn på det nye visir så jeg kunne se hvordan det så ud (4de positive indtryk). det mailede jeg tilbage på med et pænt ja tak
så nu er mit nye visir på vej hjem.
synes bare lige jeg ville dele denne positive oplevelse med jer og sige at jeg godt tør anbefale ham at handle med