Kørestillingen jep, fordi der er forskel på hvordan styr og Clip on på S modellen og nej man kan ikke lave en N om til S, men den kan blive en FED steet bike....
Ellers er det en stabil MC, så det eneste jeg ville kigge efter er hvor slidte sliddele er på den
Bremseskiver foran og bagpå, kost ca 400-500 kr stk
Bremklodser koster ca 250 for et sæt
Kæde + tandhjul (der er ca 12000km i et sæt) kæde må ikke have for meget vride moment til siden og tandhjul skal ikke være afrundede 800-1200 for et Kædekit med tandhjul
ALT bodywork koster KASSEN og rette op, fx koster et sidepanel er er flækket nemt 1000-1500 kroner(hvis det ikke kan males og spartles)
DÆK = nedslidte koster ? 1000++kroner pr dæk
Org potte der skal skiftes til noget lækkert ? 4-5000 (kan gøres billigere)
Ingen væsker der flyder, kig i bunden af Motoren og der kommer olie ud, kig på gaffelben ved pakningerne om der kommer olie ud
Kig på styrvægte, udstødning og fodhvilere UNDER, for at se efter kradsemærker = som regel lig at den har været nede og ligge.
Udstødningsgas = INGEN misfarvning overhovedet fra en VARM motor
Sort eller hvid røg kan vise SLID på motor (eller 100 andre ting)
REGELmæssig olie skift fra bruger, ville være dejligt, 1 gang om året, samt nyt filter (hvis han har en "kørebog" er det jo deligt)
Vær særdeles opmærksom på at der ikke må være mislyde OVERHOVEDET fra motor
God fornøjelse og god tur
Per