Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der var ikke mange på linien idag .... hehe
Forbandede møgblade, baghjulet smuttede og lige i en gang blade her til morgen
Citat fra: Olfert efter November 21, 2006, 10:10:55 amForbandede møgblade, baghjulet smuttede og lige i en gang blade her til morgen Når du skriver på den måde, går jeg ud fra at du blev på ryggen af cyklen og slap med forskrækkelsen?
Hvad med dig forøvrigt, hvordan han skulderen det
Den er lidt åndsvag når jeg ligger på den , men ellers er den topdollar igen !! Så det er pissesurt at sæsonen er ovre.
Jeg havde trukket den grønne ud af skjul igen i sidste uge, men da jeg kørte hjem oppe fra Alex i torsdags kl. 22 havde jeg den "fornøjelse" at møde en lokal haglbyge, eller rettere en vejbane der var iset totalt til pga hagl. Det foregik med 80 km/t i et højresving, og jeg så ikke underlaget før efter begge dæk havde sluppe grebet, og højre ben kom cyklen (og mig) til undsætning og fik reddet os igennem uden styrt. Så resten af turen foregik i nødsporet med 20 km/t med begge ben tæt ved asfalten.Derfor er cyklen nu tilbage i varmen igen... (Og heldigvis i hel stand...)
jeg tager Svinet til holland i weekenden ,derefter ryger den i stalden