Forfatter Emne: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling  (Læst 2336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Dato: Oktober 16, 2006, 04:01:26 pm »
http://www.bevar-bakken.underskrifter.dk/index.php

Som I ved har Dyrehavsbakken eksisteret siden 1583 og har været til glæde og fornøjelse for dig og sine mange øvrige gæster. Sådan vil vi gerne have at det bliver ved med. Desværre gør enkelte naboer, 3 pensionister, 1 rigmand og en nytilflyttet kvindelig medicinal direktør, som kom til området for lidt over trekvart år siden, så meget som står i Deres magt, for at for at skade Bakken,  herunder at have gjort tingene så svære for myndighederne, at de nu også, bare for at få fred, gør det svært for Bakken at være til. Vi er underlagt meget strenge støjregler, som vi til fulde lever op til, for vi ønsker ikke at genere beboerne i området.

Fakta er, at det gør vi også i så begrænset omfang, at man generelt skal indenfor de Røde Porte, inden Bakkenoverhovedet kan høres. Kun ved specielle lejligheder når vinden spiller ind, så kan Bakken lydmæssigt opleves sammen med de 3, gentager lige 3 gange, som Bakken må spille uden decibel regulator fra Friluftsscenen.  Her bedes man tænke på at Tivoli ingen begrænsninger har og kan holde deres koncerter som de vil.

Alle der bor helt op til Bakken, kendte til dens eksistens inden de flyttede til området, ligesom de kun har betalt Markedsprisen for deres bolig, som afspejler denne placering. 

Hvis Bakken fortsat skal eksistere som et fornøjeligt og festligt sted, kan vi ikke tåle flere krav til støjreduktion. Flere krav til støjen betyder, at Bakken ikke kan forny sig med spændende og nye forlystelser, til glæde for vores gæster. Langt størsteparten af den evt. støj man kan høre fra Bakken, stammer nemlig fra glade gæster, der morer sig højlydt - og det er svært at begrænse. Flere krav kan også betyde, at Friluftsscenen, som er en central del af Bakkens liv, må lukke.

Den 1. oktober, det er altså snart, får A/S Dyrehavsbakken en ny miljøgodkendelse. Hvis kravene til støjen skærpes yderligere, kan det betyde et farvel til Bakken, som vi kender den i dag og det er der vel ikke mange som ønsker, med de minder man allerede har fra sine tidligere besøg og ligeledes for alle de fremtidige besøg man skal have, i årene der kommer..

HJÆLP OS MED AT RÅBE POLITIKERNE OP, SÅ LIVET PÅ BAKKEN BEVARES!

 

Jeg vil være utrolig glad for hvis du vil gå ind og sætte din "underskrift" på www.bevar-bakken.underskrifter.dk og hjælpe Bakken af denne vej, ligesom jeg vil bede dig om at sende denne mail videre til ALLE i dit adresse mail kartotek, så politikkerne ikke bare kan ødelægge Bakken, uden at du også har kæmpet for Bakkens bevarelse.

Bakken havde iår mellem 2.6 og 2.7 millioner besøgende og glade gæster, vi takker derfor vort store publikum for endnu en fornem sæson - og ser frem til at byde velkommen til en ny festlig sæson, som starter torsdag den 29. marts 2007.

http://www.bevar-bakken.underskrifter.dk/index.php

Mange Bakke Hilsner

 

Morten
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #1 Dato: Oktober 16, 2006, 04:18:57 pm »
 :whipped: :club: :brok: :whatever: Skide kværulanter... De skal satme ikke slippe godt fra at tage Bakken fra SVea... Så jeg skriver under, og når Bakken åbner igen, vil jeg råbe uden foran deres "små" snobbede hybler, at de skal holde deres kæft og vise mig deres slatne, rigmandspatter  :brok: :brok:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2006, 08:15:40 pm »
Så er det gjort
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2006, 08:46:02 pm »
så er der skrevet under på det.
nu med gixxer 1000k8:o)

Enur

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2006, 09:32:44 pm »
Kommer der nogen sinde noget ud af alle de underskriftsindsamlinger ?

Jeg hader folk der flytter ind i nærheden af en flyvestation og kort efter begynder at klage over støjen.
Det er folk fra samme æg eller gen pølle som nu klager over bakken.
Hvad kan disse individer byde denne jord ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #5 Dato: Oktober 16, 2006, 09:46:57 pm »
Jeg hader folk der flytter ind i nærheden af en flyvestation og kort efter begynder at klage over støjen.
Det er folk fra samme æg eller gen pølle som nu klager over bakken.
Hvad kan disse individer byde denne jord ?
X2
Har også sat mit kryds.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

TriDane

  • Gæst
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #6 Dato: Oktober 16, 2006, 10:00:38 pm »
X2
Har også sat mit kryds.

Untergeschrieben.   :brok:

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #7 Dato: Oktober 17, 2006, 08:56:25 am »
Getan!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #8 Dato: Oktober 17, 2006, 12:36:31 pm »
Så er det gjort
Anders
Suzuki GS500E 96

Damage

  • Gæst
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #9 Dato: Oktober 17, 2006, 02:27:17 pm »
Så er der underskrevet... 

sturf

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #10 Dato: Oktober 17, 2006, 06:23:35 pm »
så er det gjort
ses på bakken næste år :D :D
blå sv650s k1

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #11 Dato: Oktober 18, 2006, 07:31:55 am »
Så er der sat kryds ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Beldring

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
  • Sv 650 S Gul fuldkåbe hamicad
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #12 Dato: Oktober 18, 2006, 09:11:06 pm »
sådan  :twisted:

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Dyrehavsbakkens ny miljøgodkendelse - underskriftsindsamling
« Svar #13 Dato: Oktober 20, 2006, 07:10:53 pm »
Så er der sat kryds ;-)
Oss fra mig, og jeg gir Enur helt ret  :brok:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta