Forfatter Emne: Michelindæk, evt. andre mærker...  (Læst 1465 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Michelindæk, evt. andre mærker...
« Dato: Oktober 15, 2006, 09:19:26 pm »
Hej med jer.
Jeg overvejer at prøve at skaffe nogen Michelindæk til SV´erne.
Så mit spørgsmål jer er:
Hvilken pris skal de ligge på før det er attraktivt, hvilke modeller er der interesse for, andre mærker der er mere interessante?

Lad mig høre hvad I siger, som det ligger pt. vil det kun være salg og ikke montering/afbalancering.

Denne tråd skulle måske have været i Køb/Salg men alligevel starter vi den her.

Håber på nogle gode tilbagemeldinger.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Michelindæk, evt. andre mærker...
« Svar #1 Dato: Oktober 15, 2006, 10:19:24 pm »
Har lige fået monteret og afbalanceret et sæt pilot sport 2300 for et sæt.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Michelindæk, evt. andre mærker...
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2006, 09:26:01 am »
Pilot Power eller Power 2CT er der sikkert størst interesse for.  :)

Når det nu kun er dækket uden mont. så kan du jo næsten bare sammenligne med reifenversand.com med eller uden fragt.  :wink:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Michelindæk, evt. andre mærker...
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2006, 10:05:40 am »
Jeg kører Metzeler M1 nu og det er et Rigtigt fedt dæk!
Mine gamle Michelinner var nu også gode, jeg ved ikke rigtigt, jeg synes den svinger hurtigere på de nye men måske var den lidt mere retningsstabil på de gamle?
Købte dem på postordre hos mcdaekonline.dk som dog er en smule dyrere end reifenversand.
Du skal lige huske at du skal have dem monteret og afbalanceret et eller andet kompetent sted, hvis du selv bestiller dem hjem!
Ingen tvivl om at dækkene er der du selv kan gøre den største forskel. Køreglædemæssigt!
 8)
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2006, 10:15:25 am af Ritzau »
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Michelindæk, evt. andre mærker...
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2006, 06:15:09 pm »
Bare for at pointere, hvad jeg måske ikke fik skrevet så tydeligt i første indlæg, så vil det være mit forsøg at prøve at skaffe dæk til alle herinde der kunne have interesse, og ikke kun til mig selv. Derfor ville jeg gerne vide hvilket prisleje jeg skal ramme og om jeg overhovedet kan det vil tiden så vise.


I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Michelindæk, evt. andre mærker...
« Svar #5 Dato: Oktober 16, 2006, 10:10:30 pm »
Bare for at pointere, hvad jeg måske ikke fik skrevet så tydeligt i første indlæg, så vil det være mit forsøg at prøve at skaffe dæk til alle herinde der kunne have interesse, og ikke kun til mig selv. Derfor ville jeg gerne vide hvilket prisleje jeg skal ramme og om jeg overhovedet kan det vil tiden så vise.
Mit absolutte favoritdæk, Metzeler Sportec M-1, koster knap 1700,- hos Reifenversand. Det nye Sportec M-3 koster knap 1900,- (priserne er for størrelser der passer til 650'eren)
Så hvis jeg skulle gøres interesseret, skulle prisen kunne matche ovenstående, måske endda være mærkbart billigere!
Ydermere forhandler Alex jo også Michelin, og har vist allerede nogle rimeligt fordelagtige tilbud til forummets medlemmer.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...