Hvor mange $ sku du af med
Jeg kunne kun presse ham ned på 20.000,- men ok den er med fuld yoshimura udstødning, öhlins fuld justerbar bagdæmper og styrdæmper og öhlins modificeret forgaffel.
Der var en ekstra kåbe med, ekstra tank, gearinger, dækvarmere samt et ekstra sæt fælge med nye regnvejrsdæk monteret, og et nyt sliksbagdæk med...
Så jeg er godt tilfreds...
Den er da totalt lækker! Er der mere maling tilbage fra Landroveren - eller skal banegeden være en anden farve?
Nej der findes kun
en landrover så geden bliver malet i andre farver... Jeg tror at den bliver sort/orange med nummer 11 på... Ville være oplagt.
tillykke med den fede bike , så er der race i den. fik konen så en ny hest ??
Ole S.
Hahaha nej hun fik ikke nogen ny hest, men salgstalen lød:
Jamen du kan jo godt se at hvis jeg smidder landroveren kommer det hurtigt til at koste 50.000,- så hvis jeg køber denne Gixxer til 20.000,- så er det faktisk 30.000,- lige ned i forret, så det er jo klart det klogeste at gøre!!!
Om det virkede eller om jeg bare slap afsted med det er fuldstændigt ligegyldigt, for jeg fik lov og det var det vigtigste... Jeg har dog lovet at der ikke ville gå fuldstændigt race i den før end huset er klar, så jeg må knokle for at få tid til at køre...