Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
...og nu når vi bliver smidt ud af Svea's lejlighed, kunne vi jo drible ned på Hard Rock Cafe (Vesterbrogade 3 ) og drikke et par øl dér inden.. evt komme så tidligt, så vi også kunne stoppe noget fast føde i ansigtet.. Ja, B2.. jeg ved godt at det ikke er noget for dig
Jeg skal lige have overstået en lille happening, der indebåre mig som julemand hos den lokale børnehave, inden jeg kan hoppe i toget og drage mod den anden ø... Men kommer når jeg kommer... Og kigger lige forbi hard rock inden jeg begynder at vandre hvileløst rundt på jagt efter The Rock..Regner med jeg er der et sted mellem 18 og 19... Kan jeg lige nå et par pils inden vandringen begynder til de andre pilsner...
Så har jeg bestilt mig en billet, så jeg vil dukke op ved 16 - 16.30 tiden på hard-rock til opvarmning hygge
nogen andre der vil hænge ud ? ..Olfert ?
Herr Frank.I var for fede, super toll, prima, alles bestens
Citat fra: Dommeren efter December 10, 2006, 08:48:02 amHerr Frank.I var for fede, super toll, prima, alles bestens X 2For fanden det var godt tak for godt selskab til alle der var derinde
Citat fra: Olfert efter December 10, 2006, 11:30:04 amCitat fra: Dommeren efter December 10, 2006, 08:48:02 amHerr Frank.I var for fede, super toll, prima, alles bestens X 2For fanden det var godt tak for godt selskab til alle der var derinde X 3 Det gjorde i satme godt Frank, så tak for en fed aften og gode patter MEN JEG VIL HAVE PRIVAT OPFØRSEL AF SONNE FOR FORUM, NU VI GIK GLIP AF DEN I GÅR Og her havde B2 og jeg gjort os sådan umage med at stemme og få folk til detFik jeg overhoved sagt hej til Dommeren