Så nærmer tiden sig folkens (især hvis man hedder SVea og endnu har et stort dilemma om hvilket tøj man skal have på)....
Det var egentlig min plan, at folk kunne komme hjem til mig og få en lille øl inden vi daffede på The Rock, men nu lader det til, at jeg pludselig får lidt travlt, da jeg har lidt andre ting at se til også Så jeg vil egentlig høre, hvad tid i andre har tænkt jer at møde op på The Rock... Det kunne jo være meget sjovt at se, om vi kunne drikke Frank i hegnet inden han gik på scenen. Er sikker på at det ville blive et anderledes show så
Så fik vi det på plads.. vi skal hjælpe svea med at tage tøj på.. (du kan da bare spørge direkte, min pige
)
...og nu når vi bliver smidt ud af Svea's lejlighed, kunne vi jo drible ned på Hard Rock Cafe (Vesterbrogade 3 ) og drikke et par øl dér inden.. evt komme så tidligt, så vi også kunne stoppe noget fast føde i ansigtet.. Ja, B2.. jeg ved godt at det ikke er noget for dig
Hard Rock cafe ? kl 16-17 stykker ?
tror forresten det er en dum idé at drikke Der Frank i hegnet inden koncerten (det klarer han nok selv )
vi skal jo også tænke på alt det Pyrotekniske de har tænkt sig at dalre rundt med deroppe