Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Dørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende
Citat fra: Der Frank efter Oktober 24, 2006, 09:53:33 pmDørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende ROCK ON!
Citat fra: Freddy efter Oktober 24, 2006, 11:35:49 pmCitat fra: Der Frank efter Oktober 24, 2006, 09:53:33 pmDørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende ROCK ON! Ja Freddy, men du bør nok øve dig på tyske tilråb i stedet for Hvordan mon jeg beder bandet vise mig deres patter på tysk Nevermind, ud fra deres billeder lader det til, at de flasher dem helt uden indblanden fra SVea
Zeig mir eure Titten, Schlampen!
Ved ikke hvad I finder ud af mht. billetter, men de kan i hvert fald købes på billetnet.
Se at få købt jeres billetter folkens, og giv lige lyd fra jer, når i har gjort det
Når vi nu er sådan lidt V.I.P herinde fra Frank, så vil jeg gerne vide, om der er frynsegoder for os, når vi nu betaler for at se dig... Får jeg fx en lapdance fra forsangeren med i prisen for billetten
VIP? Det har jeg aldrig været før... Er det så med rød løber, fri bar og frække damer???
Hvordan kender jeg jer?