Er det generelt ? - eller kun til SV'en ??
Det skal siges at der ihvertfald kan spares nogle kilo, ved at købe et komplet system (forrør og potte) til sin MC.. og man skal altså heller ikke undervurdere lyden af et fuldtsystem, ... der er altså en anden lyd fra et fuldt system af tyndtstrukket stål eller Titanium..
effekt:så vidt jeg ved kun sv1000, hvilket svarer til alt jeg ved...
lyd: kan ikke undervurderes(kun overvurderes fra politisk hold)
vægt: fint men jeg bør nok hellere droppe McD.. ooops og ty til konventionel vægtoptimering.
mht originale forrør på en SV 1000'er så kan der heller ikke være megen nytænkning når youshimura, leo vince og de andre fabrikanter laver rør til dem.. i prinippet er det jo bare et enkelt rør der skal føres om til hver sin potte..
Tror det er noget andet når der kommer flere forrør der skal samles i en potte.. f.eks ved en række 4'er.. der er det vigtigt at de er udformede rigtigt og alt det der.. (ligesom den gode gamle bananmanifold )
Så tror den udtalelse med at suzukis forrør er ligeså gode/effekt givende som eftermonterede forrør - Nok kun gælder for SV1000 og andre cykler med et forrør for hver potte..
Men klart at vægt optimering er en super god tuning, og McD er et godt sted at stoppe
- Bere se nikolaj Busa.. han har måtte købe en stor kraftig busa, for at kompensere alt det McD mad han fortærrer