Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Bill efter Oktober 17, 2006, 12:44:33 pmCitat fra: Canidae efter Oktober 17, 2006, 12:33:11 pmSå fik jeg PC'en indstalleret og lavet et skræddersyet map til den og NØØØØØØØJJJJJJ!!! Hvor er det godt.MEGET bedre motorgang, silkeglat gasrespons og et superbredt område med masser af træk.Kan varmt anbefales!!!! Især i forbindelse med et Yoshimura system, ifølge de kurver han havde liggende fra en anden SV 650 S med Akropovic havde min omkring 12 % mere træk i hele mellemområdet. På Toppen havde min et par heste mere (83 Hk)MvhEn meget glad Jeppe.83 HK? Er det på motor eller hjul? Da min blev rullet ind med powercommander lagde den 71,56 hk på hjulet...På motoren, det lyder jo bedst
Citat fra: Canidae efter Oktober 17, 2006, 12:33:11 pmSå fik jeg PC'en indstalleret og lavet et skræddersyet map til den og NØØØØØØØJJJJJJ!!! Hvor er det godt.MEGET bedre motorgang, silkeglat gasrespons og et superbredt område med masser af træk.Kan varmt anbefales!!!! Især i forbindelse med et Yoshimura system, ifølge de kurver han havde liggende fra en anden SV 650 S med Akropovic havde min omkring 12 % mere træk i hele mellemområdet. På Toppen havde min et par heste mere (83 Hk)MvhEn meget glad Jeppe.83 HK? Er det på motor eller hjul? Da min blev rullet ind med powercommander lagde den 71,56 hk på hjulet...
Så fik jeg PC'en indstalleret og lavet et skræddersyet map til den og NØØØØØØØJJJJJJ!!! Hvor er det godt.MEGET bedre motorgang, silkeglat gasrespons og et superbredt område med masser af træk.Kan varmt anbefales!!!! Især i forbindelse med et Yoshimura system, ifølge de kurver han havde liggende fra en anden SV 650 S med Akropovic havde min omkring 12 % mere træk i hele mellemområdet. På Toppen havde min et par heste mere (83 Hk)MvhEn meget glad Jeppe.
kan ærlig talt ikke huske det. I starten af 70'erne..Havde du også den oplevelse at den blev meget mere glat i gasresponsen?
"angående yoshimura", så er der en sv1000n her med 2-1 system på...jeg så at man kunne købe hele systemet til 03 og til 04-05 men hvad med 06 er der nogen forskelle på 04-05 sv1000n`en og på 06 sv1000n? unskyld ved godt det ikke har meget med powercommander at gøre
Fabrikkens opgivelse er på motoren?Vil det så sige, at der var en effekt forøgelse med nye potter og PC på 18,5 %?
der skal laves et par ændringer på min her til vinter. da jeg skal med til power meet i randers til næste år. har lyst til at de der duc'er
bill ikke for at gøre dig ked vel men min 650s k6 lagde altså 73,2hk på hjulet. og det er uden alt det der powercommand gejl.
så blev der bestilt yoshimura 2-1 titanium udstødning fra USA pris 4760kr med fragt