Forfatter Emne: Lørdagstur 14./10.  (Læst 7287 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kaos

• Søndagskører
  • **
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Lørdagstur 14./10.
« Svar #15 Dato: Oktober 15, 2006, 10:41:39 am »
Vi var kun to (Frank & mig)  på den syd-østlige tur, men det var nu både hyggeligt og god spas  :D

SVinet fik sit første rigtige flyvetur over et godt hop, vi mødte nogle fede sving, og jeg fik en munter kolonarisk oplevelse i Rødvig.
Jeg fik verdens mindste Flæskestegs sanwich til "kun" 34 kroner, men så var bollen til gengæld også branket  :?
Jeg bliver bare nød til at prøve deres "store" en dag ! Mon den er på størrelse med en Meget lille andre steder ?  :mrgreen:

Det gør vi snart igen  8)
Ja det var en feee tur i det blå B2  :afro: ... jepp det var sq godt nok den mindste Flæskestegs sanwich i hele verden  :lmao: ... du siger bare til når vi skal på tur her på sydlandet igen så er jeg klar ....  :respekt: til de to røde flyvende SVin ... :twisted: :twisted:

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #16 Dato: Oktober 15, 2006, 04:32:26 pm »
Tak for turen i dag! Det var dælme go' spas! :D :D

Også ret lækkert at se, at vi kunne mønstre 10 SVin her midt i oktober måned. :respekt:
ja jeg takker også for en lille hurtig tur på 3 timers tid, med dejlig meget fart over feltet :twisted:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
« Svar #17 Dato: Oktober 15, 2006, 06:17:54 pm »
Ja, tak for en perfekt efterårstur, håber vi kan nå et par stykker mere inden vejret bliver alt for genstridigt.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Oktober 15, 2006, 07:52:03 pm »
Ja tak for turen til alle.
Synd for SVea, at hun ikke kom som lovet, men alt det hjemmebagte kunne vi da heldigvis selv fortære :dead:
Ja Jens Bjørn: You really bad :club:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #19 Dato: Oktober 15, 2006, 08:04:00 pm »
Hej Jeg er vidst ny her, men vil gerne med hvis jeg kan finde det :innocent:
Heh, sådan føler jeg mig også efterhånden.... godt og se at du stadig er i live  :lol:  :wink:

Jeg vil godt nok snart gerne ud og trille igen men det bliver ikke før næste weekend :( så lad os lige håbe på bare lidt godt vejr en uge endnu....  :P

Godt at hører, at I havde en god tur...  8)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad