http://ekstrabladet.dk/112/article232468.eceCitat:
"Nyhedsværten Caroline Boserup var i morges involveret i et trafikuheld, da hun kørte en motorcyklist ned.
I krydset Søtorvet/Gothersgade i København fejlbedømte hun afstanden til en motorcyklist, da hun skulle dreje til venstre.
- Der er ingen tvivl om, at det var min skyld. Jeg er først og fremmest glad for, at ingen kom alvorligt til skade. Han fik selvfølgelig et chok, og det gjorde jeg også. Det ser nok ekstra voldsomt ud, når det er en motorcykel , siger Caroline Boserup, til ekstrabladet.dk.
Caroline Boserup har efterfølgende flere gange været i kontakt med motorcyklisten, som har slået foden, men ellers har det godt. Selv kørte hun videre på arbejde på TV2, hvor hun optrådte i nyhederne i eftermiddag.
Det er første gang, nyhedsværten har været indblandet i en færdselsulykke, og efter det første chok har lagt sig, er det bekymringen for motorcyklisten, der fylder mest.
- Han var rystet, og jeg er ked af, at jeg har udsat ham for det. Men jeg glæder mig meget over, at han er ok, siger Caroline Boserup, der selv kørte motorcyklisten hjem efter uheldet."