Forfatter Emne: Brand eurosport - DE - på bålet og pis i asken!!!  (Læst 1136 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Brand eurosport - DE - på bålet og pis i asken!!!
« Dato: Oktober 10, 2006, 07:35:29 pm »
Jeg har altid boet langt fra kabel tv og parabol, så da min interesse for MC og MC sport steg, kunne jeg ikke gøre andet end at følge med i forumer og se små klip på nettet.  :loser:

Da jeg vågnede i søndags var det dog til til at ændre det... Havde sovet hos svigerforældrene og så i avisen der var supersport på eurosport.  :afro:

Desværre kunne jeg kun få det tyske eurosport til at virke og så 50 minutters optakt til løbet... Så skete ulykken!  :puke: Lige inden løbet slog de uden varsel over til de sidste 10 minutter af en fodbold kamp de havde vist om morgenen... Og for at gøre ulykken total, da folboldkampen var slut viste de liiige de sidste 7 minutter af den endnu en gang for at være sikker på man havde set det. Så har stadig min "Race-mødom" til gode...  :club:
Må snart flytte tættere på kabel-tv...  : :lol:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Brand eurosport - DE - på bålet og pis i asken!!!
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2006, 09:27:50 pm »
Det danske er ikke meget bedre, ihvertfald ikke når det gælder MotoGP. De dele af løbene der ikke er erstattet af reklame pauser skal man trækkes med den mest irriterende kommentator jeg nogensinde har hørt.

Tror synderen hedder Søren Clauding og for pokker hvor han kan tænde mig af.
SV1000S K6 - blå.