Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter Februar 02, 2007, 03:25:43 pmCitat fra: Majse efter Februar 02, 2007, 08:06:14 amEllers er jeg ædruJeg er også ædru Lige indtil i morgen ved 17 tidenTvivler på at du holder så længe
Citat fra: Majse efter Februar 02, 2007, 08:06:14 amEllers er jeg ædruJeg er også ædru Lige indtil i morgen ved 17 tiden
Ellers er jeg ædru
Jeg har lige et tilbud vedrørende kørsel.Jannik, Nælz og Freddy står listet som om de ikke har nogen kørelejlighed...Hvis man gider tage S-toget til Køge, så skal jeg da gerne fragte folk videre. Tilbudet gælder naturligvis alle, men giv mig lige et praj på PM eller 40894834, så vi kan aftale nærmere Jeg har plads til en 3-4 stykker.
Jannik, Nælz og Freddy står listet som om de ikke har nogen kørelejlighed...
Jeg kører gerne for en skilling eller 2. Sådan er jeg nemlig... , Paw, er det fordi du alligevel er i køge at du tilbyder de kan kører MED dig.. ??? For ellers kan vi godt tage dem med da vi alligevel skal aflevere Tobias i Strøby Egede , så behøver du da ikke kører fra Rønnede af !!!