Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Syntes ikke rigtig traileren fanger...
Citat fra: Bill efter Oktober 05, 2006, 04:57:09 pmSyntes ikke rigtig traileren fanger... Denne er faktisk bedre...http://www.youtube.com/watch?v=R1hZNHPVVAQ&NROg tror da bestemt, filmen skal ses. "Overtroisk", jojo bevares... det er jo også en tegneseriefilmatisering, ligesom X-Men, De Fantastiske 4, Spiderman og alt det andet... så ta' realismen med et gran salt. Men Nicolas Cage er og bliver en knaldgo' skuespiller, og det er nok til at se filmen.
Citat fra: Freddy efter Oktober 05, 2006, 06:48:19 pmCitat fra: Bill efter Oktober 05, 2006, 04:57:09 pmSyntes ikke rigtig traileren fanger... Denne er faktisk bedre...http://www.youtube.com/watch?v=R1hZNHPVVAQ&NROg tror da bestemt, filmen skal ses. "Overtroisk", jojo bevares... det er jo også en tegneseriefilmatisering, ligesom X-Men, De Fantastiske 4, Spiderman og alt det andet... så ta' realismen med et gran salt. Men Nicolas Cage er og bliver en knaldgo' skuespiller, og det er nok til at se filmen.Så er det nok fordi jeg ikke kender tegneserien...
Det er en fejl i din opdragelse Eller også er det bare fordi du mangler små 20 år på bagen Jeg voksede op med Marvel og DC, og Marvel styrer bare.... Heldigvis er mine unger helt vilde med tegneserier og de film der er kommet ud af det
Lige været en post om den? bare for at være en lyseslukker
Hallo SÆL jeg kender og er vokset op med Marvel og så gammel er jeg da næsten heller ikke
Citat fra: skyggen efter Oktober 06, 2006, 06:17:28 pmHallo SÆL jeg kender og er vokset op med Marvel og så gammel er jeg da næsten heller ikke Det viser jo nare at du har fået en ordentlig opdragelse Til forskel for Bill Kan vi lige få adr. til dine forældre
Citat fra: Olfert efter Oktober 08, 2006, 11:45:23 amCitat fra: skyggen efter Oktober 06, 2006, 06:17:28 pmHallo SÆL jeg kender og er vokset op med Marvel og så gammel er jeg da næsten heller ikke Det viser jo nare at du har fået en ordentlig opdragelse Til forskel for Bill Kan vi lige få adr. til dine forældre Jeg kender skam godt Marvel. Kender bare ikke lige historien om "Ghostrider"...
den vil jeg se,hvornår kommer den