Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Bemærk i øvrigt at der lige er udkommet en ny version 6 af TomTom softwaren.Man kunne mistænke at "tilbudsmodellen" er med den gamle version 5, som forhandlerne nu skal "af med".
Citat fra: runes-mc.dk efter Oktober 04, 2006, 02:02:03 pmBemærk i øvrigt at der lige er udkommet en ny version 6 af TomTom softwaren.Man kunne mistænke at "tilbudsmodellen" er med den gamle version 5, som forhandlerne nu skal "af med". Det er vel bare at lave en firmware upgradering.. det må da være gratis !
Hmm, du er vist ikke eksisterende TomTom bruger/kunde
Citat fra: runes-mc.dk efter Oktober 05, 2006, 08:06:18 amHmm, du er vist ikke eksisterende TomTom bruger/kunde Hehe... nej... jeg er ikke smurt ind i penge som jer andre. Desværre
Citat fra: Luske efter Oktober 05, 2006, 10:11:00 amCitat fra: runes-mc.dk efter Oktober 05, 2006, 08:06:18 amHmm, du er vist ikke eksisterende TomTom bruger/kunde Hehe... nej... jeg er ikke smurt ind i penge som jer andre. Desværre Det er fordi jeg har haft TomTom softwaren på min GPS siden version 2 (der er sjovt nok ikke en version 4) og kører i dag version 5.og der er sgudde nogle af opgraderingerne der har været gratis indtil nu