Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Vil da også godt sige tak for i går. Det var sgu en ganske fornøjelig fest med masser af rare menesker, mad, drikkelse og snorken ej at glemme.Hva... Nicolaj hvor blev du af???
og selv om lidt røde striber på røven fra mie´s læder rem så sparkede vi røv og gør det igen den 24/2 for fuld skrue
Undskyld til Moolex der havde hovedet på mit liggeunderlag - jeg var nødt til at tage det med hjem
BILLEDER BILLEDER BILLEDER
Citat fra: skyggen efter Februar 04, 2007, 07:01:23 pm og selv om lidt røde striber på røven fra mie´s læder rem så sparkede vi røv og gør det igen den 24/2 for fuld skrue Pas du bare på jeg ikke hiver den 9-halede frem til den lejlighed
Citat fra: skyggen efter Februar 04, 2007, 07:42:21 pmBILLEDER BILLEDER BILLEDER X2
Citat fra: scar efter Februar 04, 2007, 07:45:21 pmCitat fra: skyggen efter Februar 04, 2007, 07:42:21 pmBILLEDER BILLEDER BILLEDER X2Har prøvet at rykke Freddy for at lave et album til billeder fra i går... Mine er ikke blevet super gode dog