Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja man skal vel til sin første fest med svineriderne så hvorfor ikke et julebal, så jeg er frisk hvis det passer i programmet, men hvornår kommer der dato på da der bliver presset fra mange sider i disse tider.
.........(Bare de lover at tage hjem igen, når vi er færdige med at feste )
Der er da ikke noget i vejen med jylland Men det er selvfølgelig en del nemmere hvis det bliver holdt her på øen... Havde lige glemt jeg boede i Sverige
øhh .... Julefrokost i begyndelsen af Februar 2007 ???Sku ikke lige sikker på at jeg er kommet hjem fra USA ...
Jeg er til gengæld sikker på at vi ikke er kommet hjem fra skitur
øhh .... Julefrokost i begyndelsen af Februar 2007 ???
Sku ikke lige sikker på at jeg er kommet hjem fra USA ...
Kunne godt løbe ind i samme vanskeligheder..
Skriv endelig mig på også..... Hjælper også gerne til hvor der er brug for mig.....(Og nej B2, jeg renser IKKE lokum!!)
Citat fra: SVea efter Oktober 03, 2006, 12:42:02 pm Tør slet ikke tænke på, hvad der så kan ske til en julefrokost Så lad mig hjælpe dig lidt
Tør slet ikke tænke på, hvad der så kan ske til en julefrokost
Jeg tror faktisk at jeg vil holde mig ædru næste julefrokost og tage billeder helt frem til.... maden
Citat fra: Hønse efter Oktober 15, 2006, 09:20:32 pmJeg tror faktisk at jeg vil holde mig ædru næste julefrokost og tage billeder helt frem til.... maden Det lyder bare SUPER Hvis du ellers kan styre dig så længe