Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera
Citat fra: Olfert efter Februar 06, 2007, 10:03:28 pmHvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera Var det sådan et HP kamera? Så var det vist mig
Citat fra: skyggen efter Februar 05, 2007, 08:39:25 pmCitat fra: Larsen efter Februar 05, 2007, 06:45:00 pmCitérI drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren B2 er du helt sikker på at der ikke kører tog igennem jeres klublokale ???niks tror sku Majse har haft lånt en PMV med til festen og kørt et par af os over har det sku som om jeg er blevet kørt af en kampvogn Ja og lillemor mener stadig at jeg har sprut ånde måtte drikke en morgenbajer I DAG Så kan i sgu lære det Men helt uforståeligt er det nu ikke !For ganske kort tid siden snakkede jeg med ølmanden, der meddelte at de små 9000 kr, jeg havde gætte på, rent faktisk var blevet til 9800 kr, ved den endelige optælling Hvilket bringer os til kåringen af årets tømmermænd Det viste sig hurtig ta især to skildte sig klart ud. Både Moolex og Fætter K. viste sig, med fænomenale hoveder på Sygdommen hos begge herre så faktisk lige slem ud, og de måtte da også begge have en pose med i bilen.Derfor måtte der ses på måden hvormed tilstanden var frem elsket !Moolex : Viste god kondi, og drak målrettet hele aftenen (og en del af natten)Fætter K. : Spurtede derimod fra start og fik rent faktisk drukket sig selv ned, inden midnat Vinderen er derfor : Fætter K.
Citat fra: Larsen efter Februar 05, 2007, 06:45:00 pmCitérI drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren B2 er du helt sikker på at der ikke kører tog igennem jeres klublokale ???niks tror sku Majse har haft lånt en PMV med til festen og kørt et par af os over har det sku som om jeg er blevet kørt af en kampvogn Ja og lillemor mener stadig at jeg har sprut ånde måtte drikke en morgenbajer I DAG
CitérI drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren B2 er du helt sikker på at der ikke kører tog igennem jeres klublokale ???
I drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren
ps. vi henter vores 3 fade ved lejlighed B2
Citat fra: Olfert efter Februar 06, 2007, 10:03:28 pmHvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera SÅ STOPPER DET...! Først jordens mest nederen billede i galleriet..... og nu dette....!! Har jeg nogensinde været andet end flink ved dig Olfert??
Citat fra: Mie (blondine) efter Februar 06, 2007, 10:20:46 pmCitat fra: Olfert efter Februar 06, 2007, 10:03:28 pmHvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera SÅ STOPPER DET...! Først jordens mest nederen billede i galleriet..... og nu dette....!! Har jeg nogensinde været andet end flink ved dig Olfert?? UNDSKYLDMen det er altså ikke mig der har fotograferet, den bliver lige tørret af på Ole og Skyggen jeg har bare tømt memorykortet på nettet
Citat fra: Olfert efter Februar 07, 2007, 08:55:30 amCitat fra: Mie (blondine) efter Februar 06, 2007, 10:20:46 pmCitat fra: Olfert efter Februar 06, 2007, 10:03:28 pmHvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera SÅ STOPPER DET...! Først jordens mest nederen billede i galleriet..... og nu dette....!! Har jeg nogensinde været andet end flink ved dig Olfert?? Men det er altså ikke mig der har fotograferet, den bliver lige tørret af på Ole og Skyggen jeg har bare tømt memorykortet på nettet Du er hermed tilgivet....! Så tæver jeg bare Skyggen og Ole ved lejlighed
Citat fra: Mie (blondine) efter Februar 06, 2007, 10:20:46 pmCitat fra: Olfert efter Februar 06, 2007, 10:03:28 pmHvem var det der filmede uautoriseret med mit kamera SÅ STOPPER DET...! Først jordens mest nederen billede i galleriet..... og nu dette....!! Har jeg nogensinde været andet end flink ved dig Olfert?? Men det er altså ikke mig der har fotograferet, den bliver lige tørret af på Ole og Skyggen jeg har bare tømt memorykortet på nettet
Citat fra: B2 efter Februar 06, 2007, 07:46:06 pmCitat fra: skyggen efter Februar 05, 2007, 08:39:25 pmCitat fra: Larsen efter Februar 05, 2007, 06:45:00 pmCitérI drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren B2 er du helt sikker på at der ikke kører tog igennem jeres klublokale ???niks tror sku Majse har haft lånt en PMV med til festen og kørt et par af os over har det sku som om jeg er blevet kørt af en kampvogn Ja og lillemor mener stadig at jeg har sprut ånde måtte drikke en morgenbajer I DAG Så kan i sgu lære det Men helt uforståeligt er det nu ikke !For ganske kort tid siden snakkede jeg med ølmanden, der meddelte at de små 9000 kr, jeg havde gætte på, rent faktisk var blevet til 9800 kr, ved den endelige optælling Hvilket bringer os til kåringen af årets tømmermænd Det viste sig hurtig ta især to skildte sig klart ud. Både Moolex og Fætter K. viste sig, med fænomenale hoveder på Sygdommen hos begge herre så faktisk lige slem ud, og de måtte da også begge have en pose med i bilen.Derfor måtte der ses på måden hvormed tilstanden var frem elsket !Moolex : Viste god kondi, og drak målrettet hele aftenen (og en del af natten)Fætter K. : Spurtede derimod fra start og fik rent faktisk drukket sig selv ned, inden midnat Vinderen er derfor : Fætter K. den pose kom ikke i brug !!!! dog måtte jeg flere gange på vejen hjem henstille til chaufføren om at køre mere jævnt og ikke så vuggende. nå men vi kom da helskindede hjem hvorefter undertegnede mente at søvnunderskudet måtte indhentes... og det blev det stort tak til alle for rimelig god ro og orden(tror jeg) ps. vi henter vores 3 fade ved lejlighed B2