Hvor kan i dog bare feste
Jeg er endelig kommet hjem, har været i bad, og sidder med en kold øl, og prøver at samle energi til at kikke billederne igennem.
Inden da vil jeg dog takke jer alle, for endnu en gang at have fyret en helvedes god fest af !
Maden var lækker og i så rigelige mængder, at det halve også havde været rigeligt.
I drak som sande SVin, og har omsat for små 9000 kr i baren (Ølmesteren er MEGET glad
), hvilket vist er godt 1/4 mere end sidste år
En
MEGET stor tak skal lyde til Airbag (Ølmester) og Boerve (B1/Lillebror) for deres
kæmpe indsats i baren. Med henholdsvis 12 og 11 timers vagter
En
MINDST lige så stor tak til mine utrættelige hjælpere/motivatorer Chris og Mie !!! Uden jeres hjælp hang jeg sikkert stadig over oprydning/opvask i klubhuset
Hver eneste samling i min trætte krop smerter, men når man får lov at feste med så fede mennesker, er det det hele værd
Jeg skal også hilse mange gange fra mine forælder på GevnøCastle, de var målløse over gaven (og der seje kort), og har kun haft godt at sige om de overnattende gæster
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glemte effekter :
Majse har nogle bradepander & fade stående, som kan afentes i klubben efter aftale
SVea har glemt sin jakke, som nok skal finde hjem
Hvis der er andre der har glemt noget, så send lige en PM, eller skriv i tråden, så vi kan kikke efter det !!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------