Forfatter Emne: Problemer med hotbodiesracing.com  (Læst 1867 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Problemer med hotbodiesracing.com
« Dato: September 30, 2006, 02:07:56 pm »
Jeg prøver desperart at bestille en Undertail og en Hugger til min SV1000SK6 (blå) men jeg har lidt problemer med deres hjemmeside og vilde lige høre om det var mig der var idiot eller om i andre har samme problem...

Problemet er at jeg ikke kan vælge Hugger SV650/1000 (03-06) menu... der sker simpelt hen ikke noget når jeg klikker :S det er ved at drive mig til vanvid hehe..

MvH Fed7haS

PS : nogle der kan bekrafte at jeg skal bruge farven "Blue (06)" til min model SV.. vilde være plat at bestille den forkerte farve :P

SV1000SK6 (blå)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #1 Dato: September 30, 2006, 02:14:13 pm »
Undertailen kunne jeg godt komme i kurven, men jeg kan ikke finde en hugger på deres side... :huh:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #2 Dato: September 30, 2006, 02:24:28 pm »
Undertailen kunne jeg godt komme i kurven, men jeg kan ikke finde en hugger på deres side... :huh:

Knappen til huggers er lige under Undertails.. når man så klikker på den bliver MC mærkerne røde så de nu representere Huggers.. og man vælger så Suki og så SV 1000... det er i hvert fald sådan jeg forstår det.. men det virker ikke helt :S

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #3 Dato: September 30, 2006, 04:51:33 pm »
Undertailen kunne jeg godt komme i kurven, men jeg kan ikke finde en hugger på deres side... :huh:
Knappen til huggers er lige under Undertails.. når man så klikker på den bliver MC mærkerne røde så de nu representere Huggers.. og man vælger så Suki og så SV 1000... det er i hvert fald sådan jeg forstår det.. men det virker ikke helt :S
Det er kun når man vælger SV, at det ikke virker. Hvilket vel nærmest må betyde, at de ikke laver huggers til SV'erne.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #4 Dato: September 30, 2006, 05:53:13 pm »
Ja ok det kunde da være.. men jeg er sikker på at jeg har set fotos af Hotbody huggers men måske de ikke laves mere.. :S en anden ting er at i de andre menu hvor de ikke har f.eks. blink til SV1000 mangler den helt.. alså den er der slet ikke..

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #5 Dato: September 30, 2006, 06:16:46 pm »
Ja ok det kunde da være.. men jeg er sikker på at jeg har set fotos af Hotbody huggers men måske de ikke laves mere.. :S en anden ting er at i de andre menu hvor de ikke har f.eks. blink til SV1000 mangler den helt.. alså den er der slet ikke..

Fed7haS
Gør det mest nærliggende... send dem en mail, og spørg om de har huggers til din cykel.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Problemer med hotbodiesracing.com
« Svar #6 Dato: Oktober 04, 2006, 01:41:02 pm »

"Problemet er at jeg ikke kan vælge Hugger SV650/1000 (03-06) menu... der sker simpelt hen ikke noget når jeg klikker :S det er ved at drive mig til vanvid hehe.."

Det er fordi de er på "coming soon" listen. Derfor er der ikke billeder osv. Derfor som Freddy skrev - send dem en mail med specs på SVinet og få dem til at vende tilbage til dig når de har dem...

Held og lykke
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...