Jeg har efterhånden købt en del grej hos Aagesen, og jeg er fuldt ud tilfreds med servicen, betjeningen og udvalget
Jeg har lignende erfaringer med Masi og Bikx i Næstved.
For mit vedkommende handler det ikke så meget om service, for hvis en butik (Internet eller lokal) yder dårlig service, så kommer jeg bare ikke igen
Jeg tror mange handler på nettet på grund af det kæmpe udvalg af mærker og størrelser. Det er naturligvis svært for en DK butik at have hele Alpinestars` program hjemme i alle størelser... Eller umuligt
På nettet kan jeg vælge lige præcis den vare jeg ønsker mig og den størrelse jeg bruger.
Prisen er naturligvis en vigtig faktor, der er MANGE penge at spare på at handle i udlandet. En undtagelse må være Dainese, her er der ikke ret stor forskel på DK/D/UK.
Motorcyklisme er en meget kostbar hobby, og mange af os må strække husholdningsbudgettet en del for at holde købe og holde vores lækre maskineri. Hvis jeg kan spare 1000,- på en jakke, så har jeg til et bagdæk osv...
Sådan tror jeg mange tænker
Jeg vil tilsidst nævne at det der med at "misbruge" DK butikker og behandle dem som gratis prøverum, det har jeg intet til overs for! Det er for tumpet, og iøvrigt slet ikke nødvendigt da de fleste onlinebutikker har glimrende størelsesanvisninger på siden og udemærkede returneringsordninger