Anders, fordi du har haft 1 skidt oplevelse i en dansk MC forretning, så har alle danske mc forretninger for lidt personale som ikke yder god service... ?????? - Den duer ikke.
Jeg synes det er noget svineri, at gå ind i en butik og måske bruge en time derinde med en sælger og kigge på tøj, støvler og hjelm.. Siger at det skal han have, fordi han har lige fået cykel... Fint nok, jeg bruger min tid ( som jeg gerne gør, da det er det jeg får løn for ) kun på ham/hende, og det ender med at han så siger, om jeg vil skrive ned hvad de forskellige ting hedder-str og pris. for så vil han ønske sig det i fødselsdagsgave eller lign. JA JA JA - jeg ved sgu godt hvad han skal når han kommer hjem... Bestille det via nettet...!!! Det vil sige jeg har været yderst flink og ydet pisse god service.. og så røvrender han mig... Det er ikke fair.. Vil folk bestille over nettet, så lad være med at ydnytte de danske forretninger... For vi er jo gode nok til at man åbentbart vil prøve tøj og lign hos os.. Men ikke købe det.????