og den service jeg har fået i de butikker - både de fysiske butikker og netbutikkerne - er da mindst på niveau med danske butikker.
Jeg har en veninde, der har købt en Fireblade til en mindre formue... Hun skulle have en ny super smart hjelm oveni, og den eneste service den danske butik kunne give hende var, at hun kunne få en rabat på 10-20% på hjelmen og intet andet. Og de var faktisk ikke engang meget for overhoved at give hende nogen rabat... Og det efter at hun lige havde smidt 230.000 kr for en cykel i deres biks...
Naturligvis kan hun ikke købe sin cykel på nettet, men jeg synes godt, at de kunne have gjort lidt mere for hende. Jeg købte selv en hjelm engang, og følte ikke at det var særlig let at få hjælp til at finde den rette, måske fordi jeg havde valgt den lidt billige hjelm (Schubert) og dermed ikke lagde særlig mange penge i deres biks. Men resultatet var så, at jeg endte med en hjelm, der holdt under en sæson, og så var den gået ud af form...
Og vores tråd om erfaringer med diverse butikker og værksteder vidner også fra tid til anden om, at nogle af dem godt kunne skrue lidt op for service niveauet...
Vil lige undskylde overfor Skurken, at hans tråd har bevæget sig lidt i en anden retning