Forfatter Emne: NET TAK  (Læst 2731 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
NET TAK
« Dato: September 28, 2006, 09:17:30 pm »

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: NET TAK
« Svar #1 Dato: September 28, 2006, 10:03:48 pm »
Hvor er de fede Jonas!!! Er spændt på at få at vide, om mit postbud er single  :oops: :shock:

Jeg får mine skide, forpulede (mildt sagt) gratis aviser kl. 2 om natten... Vågner altid og bliver så bange for, om det er nogen der kommer og tager mig...  :oops: :oops: Må få mig et skilt, hvor der står: Her vogter SVea  :twisted: :brok:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #2 Dato: September 28, 2006, 10:33:29 pm »
Det var sgu da også et perverst tidspunkt at få aviser på. Her nede på landet skal vi selv hente dem, hvis vi vil ha' dem...  :D

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #3 Dato: September 28, 2006, 10:39:53 pm »
Hvor er de fede Jonas!!! Er spændt på at få at vide, om mit postbud er single  :oops: :shock:
:lol: :lol:
Den med postbuddet mente Chris også at jeg skulle montere...  :huh: Det forstår jeg ikke  :innocent:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #4 Dato: September 28, 2006, 11:18:04 pm »
Ret ofte er vores postbud faktisk en ret nydelig ung kvinde. Tror måske, jeg skal forsøge mig med "Ja tak til gratispatter". :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: September 28, 2006, 11:23:27 pm »
Ret ofte er vores postbud faktisk en ret nydelig ung kvinde. Tror måske, jeg skal forsøge mig med "Ja tak til gratispatter". :D

Ikke at jeg skal blande mig, men vil du stadig have gratispatter, hvis de er så lange, at de kan klemmes ind af brevsprækken  :dead: :dead:

:lol: :lol:
Den med postbuddet mente Chris også at jeg skulle montere...  :huh: Det forstår jeg ikke  :innocent:

Vi kan også bytte postmænd, hvis vi ikke er tilfredse med dem vi har Mie...  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #6 Dato: September 28, 2006, 11:27:45 pm »

Ikke at jeg skal blande mig, men vil du stadig have gratispatter, hvis de er så lange, at de kan klemmes ind af brevsprækken  :dead: :dead:
Som en eller anden belærte mig om fornylig... Skide være med at de er lange, bare de er LIGE lange!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #7 Dato: September 29, 2006, 01:34:50 am »

Vi kan også bytte postmænd, hvis vi ikke er tilfredse med dem vi har Mie...  :wink:

AEY! Du siger noget!! :lol: SVea, du er genial  :respekt:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

blabla

• Plastikrocker
  • Hvis det ikke går, går det nok alligevel...
« Svar #8 Dato: September 29, 2006, 08:07:07 am »
Tror jeg prøver den med postbudet og håber at svensker postbud forstår :huh: :mrgreen:

Hvis man så bare havde en kælder :innocent: :mrgreen:
« Senest Redigeret: September 29, 2006, 08:18:22 am af blabla »
At køre mc er det sjoveste man kan gøre med tøjet på... Wrooomm...

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #9 Dato: September 29, 2006, 11:11:06 am »

Der er jo så meget du ikke forstår  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #10 Dato: September 29, 2006, 01:06:11 pm »
Hvad sker der for MIT postbud... Jeg får ikke en gang de der gratisaviser  :(  Enten er mit postbud en af de der uduelige autonome i arbejde eller også tør han/hun ikke at færdes i mit ellers utroligt ufarlige hood (2200 Kbh N). Nu siger jeg uduelige autonome hvilket måske vil få folk til at undre sig over hvad jeg ved om det. I så fald vil jeg gerne invitere folk til at besøge Netto på Rantzausgade (min lokale Netto). Umiddelbart vil jeg tro at det var netop denne fillial som inspirerede Anders Matthesen til at finde på sin sketch hvor han taler om at de ansatte i Netto skider i grøntafdelingen.

Bortset fra det - geniale skilte!!!! Jeg ved bare ikke om jeg har lyst til at vide om mit postbud er single... Når hun en dag tager sig sammen og kommer på arbejde  :lol:

Thumbs up!

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4