Forfatter Emne: Sidste "sommertur" i år (?) .. Lidt billeder  (Læst 5484 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lofgreen

• Plastikrocker
Sidste "sommertur" i år (?) .. Lidt billeder
« Dato: September 25, 2006, 11:36:46 pm »
Tog en kæmpe omvej hjemad idag, og kom forbi Esrum sø.
Lækker udsigt, lækkert vejr..
Synd at maskinen snart skal pakkes væk for sæsonen.

Lidt stemningsbilleder ...
« Senest Redigeret: September 25, 2006, 11:39:24 pm af Lofgreen »
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sidste "sommertur" i år (?) .. Lidt billeder
« Svar #1 Dato: September 26, 2006, 12:50:42 am »
Det er smukt!

Desværre er det lidt vemodigt at tænke på, at sæsonen snart går på hæld. Det har været en dejlig sæson, og for mit eget vedkommende har den budt på en del nye oplevelser, og en masse nye MC-venner.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Canidae

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: September 26, 2006, 01:12:45 am »
Det er smukt!

Desværre er det lidt vemodigt at tænke på, at sæsonen snart går på hæld. Det har været en dejlig sæson, og for mit eget vedkommende har den budt på en del nye oplevelser, og en masse nye MC-venner.

Ditto!
På trods af det det sene forår og ufattelige våde august vi havde, har jeg fået kørt mere iår end jeg nogensinde har før. Og så har dette år jo også været året hvor jeg har haft den [size=04pt]lettere tvivlsomme[/size] fornøjelse at møde en del af jer  :wink: :wink:

Men lad os ikke allerede nu resignere, temperaturen er stadig godt oppe så hvem ved: Der kan stadig være en masse gode ture inden den lange kolde vinter kommer (heldigvis bruger jeg noget af tiden Ecuador  8))
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

blabla

• Plastikrocker
  • Hvis det ikke går, går det nok alligevel...
« Svar #3 Dato: September 26, 2006, 08:07:42 am »
Må lige joine jer... Har også haft en fantastisk sæson... Min første "rigtige" og har lært en masse dejlige mennesker at kende :D Glæder mig til næste sæson.. Skagen og Thy og alle de andre træf der er obligatoriske :blink:

At køre mc er det sjoveste man kan gøre med tøjet på... Wrooomm...

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: September 26, 2006, 08:45:04 am »
Jeg tilslutter mig også, dog uden at takke af for i år endnu...

Året har givet mig mit livs store kærlighed i form af Gixx... Hvem af jer, havde mon troet, da året startede, at SVea skulle ende med virkelig at blive biker. Er dybt taknemmelige for jeres råd og opbakning. Og især for dem som har fikset Gixx for mig, og Alex og Hønse for at have startet hele idéen  :kiss: :kiss: Tror de fleste af jer efterhånden ved, hvad i betyder for mig alle sammen  :kiss: :kiss:

Håber at vi igen kan samles lidt til vinter, til noget fest eller bare en lille øl...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #5 Dato: September 26, 2006, 08:55:11 am »
Hov, det er jo min baghave du har fotograferet dér :) (næsten i alt fald)

Min MC ryger nok snart indenfor :(
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

AHEP

• Roadracer
« Svar #6 Dato: September 26, 2006, 10:21:48 am »
Smukke billeder :D :D

Der er sku dejligt ved Esrum Sø...
Anders
Suzuki GS500E 96

Letmatros

• Plastikrocker
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
« Svar #7 Dato: September 26, 2006, 10:58:45 am »

Fine billeder.

Sidst jeg var på/ved Esrum sø var som soldat en nat i Feb 2001 med en flok rekrutter i Gummibåde, på et tidspunkt begyndte et pokkers torden/lyn/regn vejr (der var vi heldigvis kommet i land) men ellers noget af en oplevelse.

Ja det lakker mod enden for denne gang.
2006 var mit første rigtige MC år, og hvor jeg for første gang fik sagt dav til nogle flinke SVriders (forum) på 3-4 køreture. Det er sgu fedt at køre i flok  :D
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #8 Dato: September 26, 2006, 11:06:15 am »
Totaliordennaturbileder!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Lofgreen

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: September 27, 2006, 12:32:21 am »
Tak for kommentarer..  :D :D

Ja 2006 blev også mit første mc-år, selvom pappet kom i hus før reglerne blev skrappe  :police: :whatever:
Jeg nåede ikke rigtig med til nogle happenings som I andre gjorde, men glæder mig til
næste sæson - og til at få talt lidt med jer IRL  :D

Indtil da, må vi få tiden til at gå med .. lidt spas i forummet .. projekter på mc'en .. og tælle ned til det
bliver forår

Bah, jeg lyder sgu lidt for sentimental, jeg må vist hellere se om jeg kan ramme sengen  :shock:
g'nat derude.... ZzzzZ
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

Hudson_W

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 03, 2006, 01:58:44 pm »
Det ser for lækkert ud. Tror dog ikke sæsonen er forbi for mig endnu. Jeg tog kørekort feb-apr og købte min cykel i slutningen af april. Det var koldt og mine fingre gjorde nas efter et par timer i sadlen :cry:. Men sjovt nok først da jeg var færdig med at køre :D. Det må være køreglæden der overskygger. Siden har jeg kørt ca. 11.000 km med bl.a. en tur op gennem norge og sverige. Så jeg regner med at køre et par måneder endnu, inden jeg triller den indenfor.