Hvordan skete det hele egentlig Chris S?? Overså han dig eller hvordan med det??? Når man overhoved at tænke noget, før man ligger ned med cyklen
Ja man bliver sgu lidt chokeret.. Jeg var på vej til at holde for rødt lys på Åboulevarden og jeg var ca. på 30 km/t da jeg hørte bilen bagfra.. Han nåede at bremse meget lidt inden han ramte mig, men der må ha været godt tryk på.. Jeg røg under cyklen på venstre siden og derefter hver sin vej - så cyklen endte i den inderste bane og jeg lå i yderbanen.. 3 baner på det stykke.
Jeg ved ikk hvad han tænkte, men det var meget lige på jeg og så stak han af bagefter jo.. Jeg kunne forestille mig at han måske havde lidt udestående med politiet i forvejen eftersom han kørte vanvittigt igennem byen for at slippe derfra..
Nu har jeg haft kontakt med Lunde og Søren herinde fra og fået lidt tips omkring forsikring, anmeldelse osv så det er bare helt super.. Men det tager nok lidt tid jo..
Jeg skal nok sige til hvis der bliver retssag osv hehe.. Det er ihvertfald rart at kunne komme af med mange af tankerne her og høre fra jer der selv har prøvet noget i den stil, det hjælper lidt på humøret nu hvor jeg alligevel bare er herhjemme